بازی ساعت هوشمند

بازی Spy Watch برای ساعت‌ هوشمند اپل منتشر می‌شود

بازی Spy Watch برای ساعت‌ هوشمند اپل منتشر می‌شود


Bossa Studios، سازنده بازی معروف Surgeon Simulator، از بازی اختصاصی خود برای ساعت‌های هوشمند اپل رونمایی کرد. این بازی Spy Watch نام دارد و بازیکن‌ها را در نقش رییس یک سازمان جاسوسی که وضعیت چندان مناسبی ندارد قرار می‌دهد.
وظیفه اصلی بازیکن در بازی این است که آموزش‌های لازم را به یک جاسوس بدهد و سپس او را برای انجام ماموریت‌های فوق سری بفرستد تا از این طریق اعتبار از دست رفته‌ی سازمان را بازگرداند.
هسته اصلی گیم‌پلی بازی، ارتباط شما با این جاسوس است؛ او در هر لحظه اطلاعات و گزارش‌های مختلفی درباره‌ی ماموریتش می‌فرستد و شما باید با گرفتن تصمیم مناسب، دستورات لازم را صادر کرده و جاسوس خود را به بهترین شکل هدایت کنید. پس از انجام هر ماموریت نیز پول بدست می‌آورید و می‌توانید از آن برای ارتقای مهارت‌های جاسوس‌تان استفاده کنید. رابط کاربری بازی به شکلی طراحی شده که حس کنید واقعا در حال هدایت یک جاسوس حرفه‌ای مثل جیمز باند هستید. 

امره یله، یکی از موسسین استدیوی Bossa درباره‌ی این بازی می‌گوید:
همه ما برای برقراری ارتباط از پیام‌های متنی کوتاه استفاده می‌کنیم و ما حس کردیم که این یک راه جالب و تاثیرگذار برای تعریف یک داستان تعاملی است. به لطف ساعت‌های هوشمند Apple Watch ما می‌توانیم هیجان مخفی‌کاری را روی مچ دست شما بیاوریم، درست مانند یکی از ابزارهای معروف جیمز باند.
 

Spy Watch همزمان با ساعت‌ هوشمند اپل در تاریخ ۲۴ آپریل منتشر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل