تکنولوژی

تعداد کاربران فعال واتس اپ از ۸۰۰ میلیون نفر گذشت!

تعداد کاربران فعال واتس اپ از ۸۰۰ میلیون نفر گذشت!

جان کوم، مدیر عامل واتس‌اپ در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد که تعداد کاربران این برنامه اجتماعی از مرز ۸۰۰ میلیون نفر فعال گذشته است. این میزان نشان از ۳۳ درصد رشد نسبت به آگوست سال گذشته دارد و یک پیشرفت بزرگ برای این برنامه به حساب می‌آید. پیش‌بینی می‌شود که تا پایان همین سال، تعداد کاربران فعال واتس‌اپ به مرز یک میلیارد نفر برسد و بدین ترتیب، این برنامه بیشترین کاربر را در میان تمام رقبا به خود خواهد دید.

پس از آنکه واتس‌اپ در سال گذشته توسط فیس‌بوک و با مبلغ تجومی ۲۱ میلیارد دلار خریداری شد، مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک، هدف‌شان را رسیدن به تعداد ۱ میلیارد کاربر عنوان کرد، هدفی که در حال نزدیک شدن به تحقق آن هستند.

در کنار اجازه برای ارسال پیغام، هم اکنون واتس‌اپ توانایی تماس صوتی در نسخه‌های اندرویدی را داراست، قابلیتی که به زودی به نسخه iOS نیز افزوده خواهد شد و همچنین کاربران ویندوزفون نیز طعم آن را می‌چشند.

همچنین یک تصویر لو رفته از نسخه جدید واتس‌اپ در ویندوزفون نشان می‌دهد که این برنامه قادر به ترجمه برخی از کلمات به زبا‌ن‌های مختلف خواهد بود. پس انتظار کاربران ویندوزفون برای نسخه جدید واتس‌اپ، منتهی به نتیجه بسیار خوبی برای آنان خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل