تکنولوژی

گوشی هوشمند G Stylo ال‌ جی با پشتیبانی از کارت حافظه دو ترابایتی

گوشی هوشمند G Stylo ال‌ جی با پشتیبانی از کارت حافظه دو ترابایتی

حدود یک هفته پیش از معرفی پرچمدار جدید ال‌جی با نام جی 4، امروز به طور رسمی این کمپانی از یک گوشی میان رده‌ی دیگر به نام G Stylo با پشتیبانی از دو ترابایت کارت حافظه جانبی پرده برداشت.

 

 گوشی G Stylo از یک قلم استایلوس جهت نوت برداری بهره‌مند شده است؛ می‌توان این گوشی را جایگزینی برای گوشی G3 Stylus که سال گذشته میلادی توسط ال‌جی معرفی شد دانست.

G Stylo که جزو گوشی‌های میان رده‌ای به حساب می‌آید دارای سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای اسنپ دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز است.

نکته‌ بسیار جالب توجه در مورد G Stylo این است که ال‌جی برای این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲ ترابایت ظرفیت در نظر گرفته است. این قابلیت پیش از این در هیچ گوشی دیگر مشاهده نشده است. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که تا کنون کارت حافظه ۲ ترابایتی برای گوشی‌های هوشمند معرفی نشده است.

گوشی G Stylo دارای وزنی معادل ۱۶۳ گرم با ابعاد ۱۵۴.۳ در ۷۹.۲ در ۹.۶ میلی متر است. باتری آن ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌‌‌ی LTE، بلوتوث نسخه ۴.۱، دوربین ۸ مگا پیکسلی، ۵ مگا پیکسل دوربین مکالمه ویدئویی، ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت فضای داخلی اشاره کرد.

این گوشی در کشور کره جنوبی با قیمتی معادل ۴۶۰ دلار در دسترس خواهد بود. ال‌جی از ماه مِی G Stylo را روانه بازار جهانی خواهد کرد. هنوز مشخص نشده که آیا این گوشی، همان فبلتی است که پیش از این با نام G4 Stylus شناخته بودیم یا خیر. قبلا شایعاتی منتشر شده بود که فبلت جدید ال‌جی همراه با یک نمایشگر ۵.۸ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۶۱۰ یا ۶۱۵ به بازار عرضه خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل