تکنولوژی

انتشار تصویر و اطلاعاتی تازه از گوشی Xperia Z5 سونی

انتشار تصویر و اطلاعاتی تازه از گوشی Xperia Z5 سونی

هفته ی گذشته و در حالیکه هیچکس انتظارش را نداشت سونی رسماً اقدام به معرفی اکسپریا Z4 نمود، موبایلی که در اصل ارتقایی بر نسخه ی پیشین پرچمدار کمپانی ژاپنی یعنی Z3 محسوب می شد و البته ظاهراً این محصول تنها در اختیار کاربران ژاپنی قرار خواهد گرفت.


اما امروز در رسانه های مختلف تصویری نه چندان واضح انتشار یافته که منتسب به گوشی Xperia Z5 یا همان نسل پنجم اسمارت فون های پرچمدار سونی خوانده می شود؛ تلفن هوشمندی که تا پیش از این، در موردش شنیده بودیم به سیستم روی چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ تجهیز گشته و در سه ماهه ی چهارم ۲۰۱۵ آماده ی عرضه به بازار خواهد بود.


در عکسی که پیش تر به آن اشاره شد می توانیم مشاهده نماییم که دوربین اصلی در گوشه ی بالا و سمت چپ قسمت پشتی محصول جای گرفته و کناره های دیوایس نیز فلزی به نظر می رسند. تصویر مورد بحث در شبکه ی اجتماعی چینی Weibo نشر پیدا کرده و کسی که آن را با دیگران به اشتراک گذاشته ذکر نموده که سونی در پرچمدار بعدیش از پورت USB-C استفاده کرده است.

علاوه بر موارد یاد شده در پست مرتبط به عکس مذکور اشاراتی نیز به عدد ۹ صورت پذیرفته که می تواند مرتبط به ماه میلادی که قرار است در آن Z5 معرفی گردد، یعنی ماه سپتامبر مرتبط باشد.

شایعات پیشین می افزایند که موبایل پرچمدار بعدی غول تکنولوژی ژاپنی از نمایشگری با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می برد و چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه ی رم به آن قدرت بخشیده اند. ضمناً در Z5، کیفیت دوربین پشتی مجدداً بهبود یافته و سونی در مورد آن طراحی جدید را به خدمت گرفته است، همچنین کاربران می توانند در این محصول حسگر اثر انگشت کوالکام موسوم به Sense ID را نیز تجربه نمایند.

البته ناگفته نماند که قضاوت های صورت پذیرفته بر مبنای این تصویر در مورد موبایل فوق الذکر نمی توانند قطعی باشند و باید منتظر ماند تا در آینده عکس هایی دقیق تر و منابعی موثق تر اطلاعات بیشتری را در اختیارمان بگذارند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل