آیا مایکروسافت سرفیس پرو 4 اواسط ماه مه رونمایی میشود؟

آیا مایکروسافت سرفیس پرو 4 اواسط ماه مه رونمایی میشود؟

تبلت ها به دنیای دستگاه های همراه نظیر تلفن‌های هوشمند متعلقند. اما لپ تاپ‌ها از دنیای دیگری آمده‌اند و وارث بی چون و چرای پی سی‌ها هستند. حال تصور کنید که یک شرکت قدر دنیای تکنولوژی بخواهد این دو پدیده را با هم آشتی دهد. در مورد مایکروسافت و محصول جنجالی‌اش یعنی سرفیس صحبت می‌کنیم. این غول فعال در عرصه تکنولوژی چند سالی است که تلاش می‌کند که سرفیس را به عنوان فصل مشترک دو دنیای تبلت ها و لپتاپ ها معرفی کند. 

حالا درست پس از یک سال معرفی تبلت سرفیس پرو 3 میگزرد و خبرهایی تایید نشده حاکی از این است که surface pro4 مایکروسافت اواسط ما مه یعنی اواسط اردبیهشت به نمایش گذاشته میشود.اگر این خبر درست باشد ،اگر این خبر درست باشد مایکروسافت درست یک سال پس از عرضه سرفیس پرو 3 حالا میخواهد ، سرفیس پرو 4 را رونمایی کند.

گزارش ها حاکی از آن است که:
مایکروسافت سرفیس پرو 4 از پردازنده نسل پنجم Broadwell اینتل استفاده میکند،نوع طراحی آن شبیه به سرفیس پرو 3 است ،رزولوشن صفحه نمایش 2160×1440 است با 216ppi پیکسل بر اینچ و ظاهرا نسبت به سرفیس پرو 3 قدری نازک تر شده است،و بنا بر گزارش صفحه نمایش آن همان صفحه نمایش سرفیس پرو 3 یعنی 12 اینچی است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل