طرح مفهومی آیفون 7

طرح مفهومی آیفون 7

اینکه اپل برای آیفون های خود در سال 2016 چه برنامه ای دارد هنوز مورد مناقشه است و خیلی ها معتقدند این کمپانی با پیروی از رسم های خود نسخه ارتقا یافته پرچمداران خود را رونمای می کند و عده ای بر این باورند که سنت شکنی می کند و طراحی جدبدب را به ارمغان می آورد.

اما هیچکس نمیتواند اپل و برنامه هایش را پیش بینی کند. اگر به روند طراحی های این شرکت دقت کنیم در میابیم که هر 4-3 سال طراحی خود را تغییر می دهد و عده ای از تغییر خوششان می آید و عده ای خیر! اما باز هم اپل، اپل است شرکتی خلاق و مخترع!

به تازگی شرکت آلمانی طرحی را از آیفون 7 منتشر کرده که در بیشترین شایعات و برنامه های کاری اپل را در خود جا داده با ما در بررسی این تصاویر همراه باشید

به تازگی خبری در مورد حذف دکمه هوم اپل و یکسان کردن Touch ID و صفحه نمایش منتشر شده گزینه ای بسیار خلاقانه که در برنامه کاری اپل و تیم طراحی قرار گرفته است. در تصویر زیر به این موضوع به وضوح اشاره شده و میتوان یک امتیاز مثبت برای این طراحی در نظر گرفت!

اما موضوع بعد در مورد صفحه نمایش این گوشی است که انتظار می رود صفحه نمایش بزرگتر شده اما با استفادا از کمتر کردن فاصله میان صفحه نمایش و بدنه گوشی و ایجاد ظرافت و زیبایی منحصر به فرد آن

همانطور که در تصویر می بینید فاصله میان نمایشگر و بدنه بسیار کم شده و زیبایی خاصی را به ارمغان آورده.

بعد از این به طراحی پشت گوشی می رسیم. اپل همچنان در حال استفاده از طراحی 3 تیکه پشت آیفون 5 در سری های جدید استفاده می کند که بسیار زیبا و جذاب است اما طراح در تصویر زیر قاب پشت گوشی را یک تکه طراحی کرده که خوشایند نیست. اکثر کاربران این شرکت علاقه بسیار زیادی به طرح لوگوی نورانی پشت مک بوک های اپل دارند همانطور که در تصویر مشهاده میکنید در این تصوی لوگو اپل نورانی بوده و با استفاده از تنظیمات میتوان این قابلیت را خاموش و یا روشن نمودد. و در آخر نیز دوربین که باید گفت دوربین های عقب نیز که به احتمال بسیار زیاد برای عکاسی و فیلمبرداری 3 بعدی طراحی شده اند که دور از انتظار نیست چرا که اپل در چند ساله اخیر بر روی دوربین های خود تغییرات زیادی اعمال کرده.

طراحی های بالا توسط مارتین گاجک بر اساس شایعات و گفته های اپل انجام شده.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل