Redmi Note 2 و حسگر اثر انگشت

Redmi Note 2 و حسگر اثر انگشت

شیائومی اخیرا اعلام کرده بود در تاریخ ۱۶ جولای مصادف با ۲۵ تیر از محصول بعدی خود رونمایی خواهد کرد. اما گزینه های متعددی وجود دارند که محصول معرفی شده ممکن است هرکدام از آنها باشد.
یکی از این موارد می تواند نسل بعدی پرچمدار این سازنده یعنی mi5باشد که با توجه به گذشت نزدیک به یکسال از عرضه آن، می توان توقع داشت در روندی شبیه به دیگر شرکت ها ، ۳ روز دیگر در کنار یک برادر بزرگتر رونمایی شود، مدل بزرگتری که در شایعات از آن با عنوان Mi 5 Plus یاد می شود.
این دو پرچمدار اما با توجه به لو رفتن نقشه راه سال ۲۰۱۵ این شرکت و اطلاعات اخیرا منتشر شده، بعید است تنها محصولاتی باشند که سازنده چینی برای عرضه به بازار ارائه کرده است. یکی دیگر از این محصولات که شاهد انتشار شایعات فراوانی در مورد آن بودیم نیز میان رده ای به نام Redmi Note 2 است که بناست جایگزین نسل پیشین پرفروش و محبوب خود شود.
اندکی پیش نیز سازمان استانداردهای مخابراتی کشور چین تصاویر و مشخصات این محصول را منتشر کرد.
Redmi Note 2قرار است در ۲ نسخه ارائه شود که یکی به چیپست ۸ هسته ای مدیاتک MT6795 و دیگری به
اسنپدراگون ۶۱۵ مجهز خواهد بود. دیگر خصوصیات هردو نسخه اما کاملا مشابه یکدیگر است و از جمله آنها می توان به ۲ گیگابایت حافظه رم، دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
این دستگاه از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل پیشین خود داشته و تنها می توان تفاوت های ناچیزی مثل انتقال اسپیکر دستگاه از گوشه، به وسط بدنه پشتی را مشاهده کرد، ضمن اینکه به نظر می رسد این محصول برخلاف شایعات و تصاویر منتشره پیشین، از بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت نیز بی بهره باشد.
البته با توجه به اینکه قرار است این محصول در ۲ نسخه ارائه شده و اخیرا نیز تصاویری از یک نمونه اولیه تلفن هوشمند با نشان شیائومی و حسگر اثر انگشت در پشت منتشر شده، باید این احتمال را نیز در نظر گرفت که یکی از ۲ نسخه این محصول به قابلیت امنیتی یاد شده بهره برده باشد و بطور مثال نسخه مجهز به چیپست مدیاتک با بدنه پلاستیکی و نسخه مجهز به اسنپدراگون با بدنه فلزی و قابلیت های متنوع تر عرضه شوند.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل