تکنولوژی

نکسوس هواوی مجهز به حسگر اثر انگشت است

نکسوس هواوی مجهز به حسگر اثر انگشت است

انتظار می‌رود گوگل در سال جاری میلادی نکسوس خود را در دو نسخه که یکی توسط هواوی و دیگری توسط ال جی تولید می‌شود، روانه‌ی بازار کند. پس از انتشار اطلاعاتی در مورد نمونه‌ی در حال توسعه توسط هواوی، حال تصاویری از این گوشی هوشمند که برگرفته از یک ویدیوی ۱۰ ثانیه‌ای است منتشر شده که نشان از وجود سنسور اثر انگشت در این محصول دارد.
 بنابر گزارش‌های منتشر شده هواوی یکی از دو نسخه‌ی گوشی هوشمند نکسوس گوگل را تولید خواهد کرد. پس از انتشار اطلاعاتی از این محصول در روزهای گذشته، حال تصاویری برگرفته از یک فایل ویدیویی ۱۰ ثانیه‌ای مربوط به نکسوس هواوی منتشر شده که نشان از وجود سنسور اثر انگشت در پشت گوشی دارد. همچنین باید به قاب پشتی این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد که تا حدودی شبیه به پوشش پشتی نکسوس ۵ است، هرچند در نسخه‌ی هواوی نکسوس نشانه‌هایی از بکارگیری فلز وجود دارد.


کلید‌های تغییر حجم صدا در سمت راست گوشی هوشمند واقع شده ه در واقع این موضوع را می‌توان امضا هواوی روی گوشی های هوشمندش خواند. دوربین پشتی به گونه‌ای قرار گرفته که آن را بیش از پیش شبیه به نکسوس ۵ کرده است. در لبه‌ی پایینی گوشی پورت USB از نوع C دیده می‌شود که با شایعات پیشین مطرح شده در این خصوص هماهنگی دارد.
انتظار می‌رود نکسوس هواوی با بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ روانه‌ی بازار شود.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل