استفاده از آیفون به جای لنت ترمز

استفاده از آیفون به جای لنت ترمز

استفاده از آیفون به جای لنت ترمز

محصولات الکترونیکی پیش از آنکه به دست مصرف کنندگان برسند تست های مختلفی را پشت سر می گذارند تا هم از نظر عملکرد و هم به لحاظ استحکام مورد ارزیابی قرار بگیرند.

اما گاهی هم پروسه تست این محصولات به اینجا ختم نمی شود و حتی پس از رسیدن به دست کاربر نیز، با شرایطی به مراتب دشوارتر و عجیب تر از آنچه پشت سر گذاشته اند روبرو خواهند شد.

تستی که روی یک دستگاه آیفون ۵c برگزار شده و در ادامه به تماشای آن خواهیم نشست یکی از این موارد است. با پیشگام آی تی همراه باشید تا بیشتر در مورد این ماجراجویی عجیب بدانید.

 

در ویدئوی زیر با تیمی آشنا خواهید شد که با استفاده از یک دستگاه آیفون ۵c و چهار عدد آیفون ۴s لنت های ترمز یک خودروی پورش ۹۱۱ مدل ۲۰۰۲ را عوض می کنند تا ببینند آیا این موبایل ها میتوانند ماشین را در سرعت های مختلف متوقف نمایند یا خیر؟

زمانی که ماشین سرعتی معادل ۲۰ مایل بر ساعت داشت و راننده اقدام به گرفتن ترمز می کرد، صدایی شبیه به خرد شدن شیشه به شدت شنیده می شد و در سرعت ۴۰ مایل بر ساعت نیز دستگاه های آیفون یکی پس از دیگری شروع به متلاشی شدن کردند و حتی شعله کوچکی از آتش نیز به خاطر سایش آنها ایجاد شد.

انتهای ماجرا را بهتر است که خودتان تماشا نمایید و تنها نکته ای که باید به آن اشاره نماییم این است که با وجود مشاهده برخی علائم حیاتی در این دستگاه ها، هیچکدام از آنها در انتهای تست قابل استفاده نبودند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل