دانلود برنامه باتری Battery pro برای ویندوز فون+کرک شده

دانلود برنامه باتری Battery pro برای ویندوز فون+کرک شده
Batterypro+pishgamit.com [caption id="attachment_6105" align="aligncenter" width="680"] نسخه کرک شده Battery pro برای ویندوز فون[/caption] رای کنترل کردن مصرف باتری ویندوز فون خود نیاز به یک اپلیکیشن دارید تا میزان مصرف باتری ویندوز فون شما را آنالیز کند، در هنگام مصرف زیاد به شما اخطار دهد، پر شدن و خالی شدن باتری را با یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع دهد و بطور کلی دستیار شما در استفاده بهینه ی باتری ویندوز فون تان باشد. در میان تعداد زیادی از اپ های موجود پیشگام آی تی به شما برنامه + Battery Pro را به شما پیشنهاد می دهد. این برنامه ی پولی که ۱٫۲۹ دلار قیمت دارد، قابلیت های بسیاری برای همراهی شما در بهینه سازی مصرف باتری ویندوز فون تان دارد. و اما قابلیت های این برنامه چیست؟ مقایسه ی مصرف باتری به صورت روزانه
  • این اپلیکیشن مصرف باتری شما را در روزهای اخیر به صورت یک نمودار در می آورد تا شما بدانید مصرف باتری شما کدام روز بیشتر و کدام روز کمتر بوده است.
  • با استفاده از این قابلیت شما می توانید مصرف باتری را در نسخه های مختلف ویندوز فون بسنجید.
ردیابی باتری
  • با این امکان نرم افزار فعالیت های مصرفی شما را پپیگیری می کند. برای مثال هنگامی که شما ویدئو تماشا می کنید، بازی می کنید یا زمانی که نیمه شب ها خوابیدید؛ حتی زمانی که از شارژر های مختلف استفاده می کنید و حتی زمانیکه گوشی به شارژر متصل است این ردیاب پیگیری می کند که چه میزان نیرو از باتری شما مصرف شده یا آن را بدست آورده است. این ردیابی ها به صورت دوره ای می باشد.
  • مقایسه دوره های مختلف ردیابی
بررسی درونی باتری
  • این اپلیکیشن روش جدیدی برای بررسی مصرف باتری دارد. این روش نمودار و اطلاعاتی طبق بررسی باتری ویندوز فون شما، جهت آموزش، نکاتی در مورد مصرف و شارژ باتری دستگاه شما می دهد.
کاشی شفاف با طراحی عالی
  • طراحی کاشی این اپلیکیشن، شفاف، بسیار زیبا، جذاب و تقریبا برخلاف محصولات همتای خود است.
نوتیفیکیشن
  • این اپلیکیشن از اتفاقات مهم درون دستگاه شما را باخبر می کند. این نوتیفیکشین ها شامل مصرف بیش از اندازه، تنظیمات مهم و ساعات سکوت است.
میانر های کاربردی
  • این میانبر ها شامل بلوتوث، وای فای و دیگر موارد مهم می باشد.
چراغ قوه
  • این اپ می تواند از فلش شما به عنوان چراغ قوه استفاده کند.
توجه :چگونگی نصب برنامه های کرک شده در ویندوز فون لینک دانلود : دانلود از سرور پیشگام آی تی نسخه : 2.1.0.4 حجم فایل : 4 مگابایت رمز فایل : pishgamit.com  

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل