سرفیس بوک و ویدئوی تبلیغاتی ناشیانه مایکروسافت

سرفیس بوک و ویدئوی تبلیغاتی ناشیانه مایکروسافت

با معرفی رسمی سرفیس بوک ، تنها یکی دو روز بعد از آن شاهد ویدئوهای تبلیغاتی مایکروسافت درباره سرفیس بوک بودیم . هیچکس آن لحظات به یاد ماندنی کنفرانس مایکروسافت را از یاد نمی برد که پانوی پاناس ، صفحه نمایشگر سرفیس بوک را از کیبورد آن جدا کرد . درواقع سرفیس بوک یعنی سرفیسی که هم لپ تاپ هست ، هم می تواند از کیبورد جدا شود و به تبلت تبدیل شود . اما جدای از این خصوصیات ویژه سرفیس بوک ، مایکروسافت در تبلیغات این محصول ویژه ، به جد ناشیانه عمل کرده است .

همانند تبلیغ iPad ، مایکروسافت هم چنین روشی را پیش گرفته است . مایکروسافت در تبلیغ خود نشان نمی دهد که سرفیس بوک چگونه از سالیان سال ، تکامل لپ تاپ ها ایده گرفته تا سرفیس بوک را به محصولی از آینده و برای آینده تبدیل کند و دقیقا نشان نمی دهد که چرا سرفیس بوک را "the Ultimate Laptop"  می نامند . و چرا باید کسی 1500 دلار ناقابل را صرف این لپ تاپ ناقابل نماید . برخلاف معرفی هیجان انگیز پانوس پانای ، مسئول ارشد بخش سرفیس ، در این تبلیغ ، شما بدترین تبلیغ ممکن از مایکروسافت برای یک کالای دیجیتال را می بینید .

البته مایکروسافت قبلا نیز این اشتباه را مرتکب شده . جایی که برای تبلیغ سرفیس ، دختران مدرسه ای بخش بزرگی از تبلیغات بودند . سرفیس بوک لیاقت "the Ultimate Laptop" ندارد تا زمانی که مایکروسافت بگوید برای چه چنین لقبی به محصول خود داده است .

تبلیغی که برای شما  گذاشته ایم ، تنها یک زندگی فیلسوفانه همراه با لپ تاپ را نشان می دهد  را نشان می دهد ،که واقعا برای چنین محصول بی نظیری ، نوعی خودکشی محسوب می شود .

در آخر باید گفت مایکروسافت محصولات سخت افزاری واقعا خوبی تولید می کند ، اما تبلیغ درست آن را بلد نیست .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل