سایانوژن مود در حال آماده سازی نسخه مارشملو رام خود است

سایانوژن مود در حال آماده سازی نسخه مارشملو رام خود است

گوگل در چند روز گذشته فایل های ایمیج فکتوری اندروید 6 را عرضه کرد و پس از مدت کوتاهی آپدیت OTA یعنی آپدیت توسط گوشی برای گوشی هایی که این نسخه را پشتیبانی می کنند ارائه شد. همچنین گوگل کد های مربوط به این نسخه را منتشر کرد چرا که تندروید متن باز است و بسیاری ار تیم های برنامه نویسی و رام های سفارشی با استفاده از این کد ها رام های مربوط به این نسخه اندروید را برای گوشی هایی که به صورت پیش فرض نمی توانند این نسخه را نصب کنند آماده می سازند.

بر اساس ادعای یکی از کاربران Reddit با نام کاربری Burritofire تیم سایا نوژن مود در حال کار بر روی نسخه 13 این رام یا همان اندروید مارشملو است.

با وجود شروع کار بر روی این نسخه توسط تیم سایانوژن مود بدین معنی نیست که این آپدیت به زود منتشر خواهد شد. اگر جه مارشملو نسبت به آبنبات چوبی نغییر جزئی داشته اما بروز رسانی آن در قالب رام سفارشی بسیار زمان بر است و احتمال وجود باگ در نسخه های اولیه بسیار زیاد است.

همانند سابق این رام ابتدا برای گوشی های نکسوس عرضه خواهند شد چرا که ابن عرضه این رام ابتدا در گوشی هایی صورت می گیرد که شاخه های از کد های گوگل را در خود داشته باشد و این ویژگی مختص گوشی های نکسوس است. پس از آن نوبت به سایر گوشی ها خواهد رسید.

توجه داشته باشید سایا نوژن مود و Cyanogen OS تفاوت های بسیار دارند. سایانوژن مود یک رام متن باز است که در حال حاضر برای تلفن های هوشمند اندروید زیادی عرضه می شود در حالی که Cyanogen os متن بسته بوده و تعداد محدودی از گوشی ها از آن پشتیبانی می کنند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل