ادامه همکاری بلک بری و گوگل با اجرای همایش BES12

ادامه همکاری بلک بری و گوگل با اجرای همایش BES12

ادامه همکاری بلک بری و گوگل با اجرای همایش BES12

در ماه های گذشته پستی در رابطه با همکاری بین بلک بری و گوگل در رابطه با افزایش امنیت اندروید برای شما منتشر کردیم.در ادامه این خبر امروز اعلام شد گوگل و بلک بری با همکاری هم میزبان همایش BES 12  خواهند بود. با تیم پیشگام آی تی همراه باشید.

همایش BES12 به صورت وب و آنلاین اجرا خواهد شد و از طرف بلک بری ، دیوید آرنولد مدیر ارشد اجرایی بلک بری میزبانی را به عهده خواهد گرفت و در سوی دیگر وایات مدیر اجرایی این همایش از طرف گوگل خواهد بود. BES12 سیستم قدرتمند امنیتی بلک بری است و بلک بری با استفاده از آن و همکاری با پلتفرم های دیگر امیدوار است بتواند به حال و روز وخیم خود در دنیای تکنولوژی پایان دهد. 

اعلام شده که با استفاده از BES12 شما قادر خواهید بود علاوه بر افزایش امنیت، قیمت را کاهش دهید و همچنین کیفیت و عملکرد سیستم را افزایش دهید. این سیستم بر روی همه ی پلتفرم های اندروید، آی او اس، ویندوز فون و بلک بری اجرا شده و قابل استفاده است اما در حال حاضر فقط گوگل برای استفاده از آن پیش قدم شده و این خود نشان دهنده ضعف پلتفرم اندروید در قسمت امنیت است. آی او اس و ویندوز فون متن بسته هستند و از امنیت بالایی نسبت به سایرین برخوردار اند.

همایش در 15 اکتبر ساعت 11 قبل از ظهر به مدت 45 دقیقه اجرا خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل