وقتی لومیا 950xl رو از استور مایکروسافت خریدم

وقتی لومیا 950xl رو از استور مایکروسافت خریدم

[caption id="attachment_8084" align="aligncenter" width="424"]فروشگاه مایکروسافت در واشنگتن[/caption] 

نوشته زیر از نویسنده سایت winbeta با نام KIP KNISKERN می باشد . با تیم پیشگام آی تی همراه باشید .

من به فروشگاه مایکروسافت برای بازی با لومیا 950xl رفتم ولی هیچ وقت فکر نمی کردم که یکی از اون ها رو سفارش بدم . البته  من هنوز یک لومیا نخریده ام ، ولی یک لومیا 950xl بدون هیچ پول ، یا کارت اعتباری سفارش دادم . وقراره که ماه اکتبر (10 آبان) اون رو تحویل بگیرم . 

البته این رو هم بگم که من خیلی موبایل باز نیستم . حتی وقتی که لومیا 1520 بیرون اومد ، کمی بیش از حد بزرگ بود . به خاطر همین من خیلی درباره لومیا 950xl مشتاق نبودم و فقط می خواستم ببینم ، چیز جالب جدیدی در این سری از لومیا هست یا نه ؟ مثل اینکه اوضاع بازار هم خیلی بر وفق مراد ردموندی ها نبود . وقتی با یکی از فروشنده ها در استور مایکروسافت در واشنگتن صحبت کردم ، به من گفت : " که هیچ برنامه خاصی برای فروش 950 در حال حاضر و در آمریکا ندارند  " . شاید همین صحبت ایشان بود که من رو به خرید 950 ترغیب کرد . ولی من به شخصه نفسم رو تا اون موقع برای داشتن 950xl حبس نکردم .

گوشی تلفن من لومیا 645 هستش که سال پیش با تخفیف 39 دلار خریدمش . به همین خاطر لومیای 1020 قبلی من هم جاش رو به 635 داد . این رو هم بگم که 635 من با ویندوز 10 موبایل سازگاری خوبی نداشت و به همین خاطر من دوباره به ویندوز 8.1 موبایل برگشتم . 8.1 خیلی بهتر و روون تر بود ولی خب خیلی چیزها رو هم نداشت .

[caption id="attachment_8090" align="aligncenter" width="382"]لومیا 950xlلومیای 635 من در کنار لومیا 940xl[/caption]

من دنبال یه موبایل بزرگ جثه نبودم ولی وقتی لومیا 950xl رو تو دستم گرفتم ، احساس خوش دست بودن جالبی داشت . خیلی سبک بود و ویندوز 10 موبایل بیلد 10546 روش نصب بود . سرعت سیتم عاملش هم عالی بود . راستش من با 950xl عکس نگرفتم ، ولی یه نفر دیگه که اون هم برای تماشای 950 اومده بود باهاش عکس گرفت که واقعا صفحه نمایش و دوربین باکیفیت بی نظیری داشت . تصاویر واضح و روشن بود . نوع سفارش هم جالب بود تو فروشگاه ایمیل من رو دریافت کردند . نه پولی دادم نه پیش پرداختی . بهم هم گفتن هر وقت گوشی حاضر شد ، از طریق ایمیل بهتون اطلاع می دیم و برای گرفتن گوشی باید به همین فروشگاه مراجعه کنید .

 

البته سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک هم در این فروشگاه برای نمایش و پیش خرید ارائه شده بودند . واقعا مایکروسافت محصولات جالبی رو برای خرید ارائه کرده .

من که یه 950xl رو سفارش دادم . شما چی؟ شما کدوم از محصولات جدید مایکروسافت چشتون رو گرفته  ؟

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل