براي سفر به سیبری آماده باشید ؛ بازی Syberia 2 راهی اپ استور شد

براي سفر به سیبری آماده باشید ؛ بازی Syberia 2 راهی اپ استور شد

امروز تمام خاطرات قدیمی ام با انتشار یک بازی برایم یکباره زنده شد و مرا به شش سال پیش پرتاب کرد، این بازی Syberia 2 نام دارد. برای شروع نیاز است گیمرهای قدیمی تر اعلام حضور کنند؛ بازی سفر به سیبری را به خاطر دارید؟ همان دختر جوان که برای یافتن سیبری در تلاش بود و طی سفر با ماجرهای عجیب و غریب روبرو شد.

مدتی پیش نسخه اول این بازی برای iOS عرضه شده بود، در آن شخصیت اصلی داستان دختری جوان به نام کیت والکر یک وکیل آمریکایی است، او برای انجام بیزینس به فرانسه سفر می کند. در این سفر کیت والکر با آنا وولاربرگ، صاحب یک کارخانه اسباب بازی طرف است. به محض ورود به فرانسه او با مراسمی تدفین روبرو می‌شود، در آن آدم های مکانیکی با لباس های سیاه پشت تابوت به سمت قبرستان می روند و باران مسیر را گل آلود کرده است، کیت بزودی می فهمد آنا مرده است و برادر کوچکترش یعنی هانس تنها وارث کارخانه است هم اکنون ماموریت شما یافتن او و به پایان رساندن معامله است، البته کار چنان راحت نخواهد بود. در مسیر بازی سرد و گرم روزگار را می‌کشید.

داستان بازی در نسخه اول ناتمام ماند، کیت زمانی که هانس را می یابد تصمیم مهمی می‌گیرد و از شغل و زندگی در نیویورک صرف نظر میکند تا به همراه هانس به دنبال سرزمینی به نام “سایبریا” باشند. “سایبریا” یک سرزمین افسانه ای است که چمنزار های آبی دارد و ماموت ها همچنان در آنجا زندگی می کنند.

داستان در نسخه دوم ادامه دارد، کیت به همراه آدم آهنی لوکوموتیوران به نام اسکار راهی سفری تازه می‌شود، خالق این موجود هانس است. در مسیر ایستگاه های مختلفی وجود دارد.هر کدام ماجراهای جالبی به همراه دارد

ویژگی‌های بازی Syberia 2:

  • داستانی شگفت انگیز: فرا تصور شما
  • دیدار و ملاقات با انواع شخصیت های مختلف از جمله عروسک Oscar
  • طراحی شده به بهترین شکل ممکن مانند فیلم های سینمایی (زاویه دوربین، حرکات و سبک)
  • بازی و ماجراجویی در انواع مکان ها و محیط های منحصر به فرد و متنوع
  • گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری بسیار عالی و مهیج

 

دانلود با لینک مستقیم از اپستور

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل