تکنولوژی

مایکروسافت بابت مهاجرت از سیستم‌عامل مک به شما پول خواهد داد

مایکروسافت بابت مهاجرت از سیستم‌عامل مک به شما پول خواهد داد

[This July 3, 2014 photo shows Microsoft Corp. signage outside the Microsoft Visitor Center in Redmond, Wash. Microsoft on Thursday, July 17, 2014 announced it will lay off up to 18,000 workers over the next year. (AP Photo Ted S. Warren)

هنوز عرضه‌ی ویندوز 10 نتوانسته‌ است بازار فروش محصولات کامپیوتری را با یک جهش مثبت روبه‌رو کند، چرا که در جدیدترین گزارشاتی که توسط IDC و Gartner منتشر شده، فروش محصولات کامپیوتری در سه ماهه‌ی سوم سال جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته، بین 7 تا 11 درصد کاهش داشته است.

با اینکه در ماه‌های گذشته نیز بزرگان دنیای سخت‌افزار، قطعات زیادی را معرفی کردند، این آمار باز هم با کاهش روبه‌رو بوده و این موضوع، نمی‌تواند برای صنعت کامپیوترها چندان جالب باشد. همچنین خود مایکروسافت هم با عرضه‌ی ویندوز 10 و با بروز شدن سیستم‌عامل بسیاری از کامپیوترهای خانگی، لپتاپ‌ها و کامپیوترهایی که توسط سازندگان تولید می‌شود، سعی به بهبود این وضعیت داشته است.

حال مایکروسافت اعلام کرده که کاربرانی که لپ‌تاپ‌های جدید خود را کنار گذاشته و از محصولات جدید و مجهز به ویندوز 10 استفاده نمایند، تا 200 دلار پرداخت خواهد نمود. همین‌طور افرادی که از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنند هم با مهاجرت از مک و پیوستن به کاربران ویندوز، می‌توانند از مبلغ دریافتی بیشتری بهره‌مند شوند.

این طرح جدید و پیشنهاد ویژه از مایکروسافت که “Easy Trade Up” نام دارد، این امکان را برای مشتریان به وجود می‌آورد که بتوانند با خرید یک محصول جدید و ارتقاء سیستم خود، از مایکروسافت پول دریافت کنند. البته این خرید یک شرط دارد و آن، خرید یکی از لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 با قیمت حداقل 599 دلار است. البته این طرح همیشگی نیست و تنها برای مدتی محدود توسط مایکروسافت انجام شده است. از طرفی، کاربرانی که از لپ‌تاپ‌های MacBook شرکت اپل نیز استفاده می‌کنند هم می‌توانند با دریافت 300 دلار پول از مایکروسافت، یکی از محصولات مجهز به ویندوز 10 را خریداری کنند.

این پیشنهاد تنها تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل