تکنولوژی اپلیکیشن آی او اس

فروشگاه‌های منتخب اپل به میزهای با تکنولوژی فورس‌تاچ مجهز خواهند شد

فروشگاه‌های منتخب اپل به میزهای با تکنولوژی فورس‌تاچ مجهز خواهند شد

Apple+Store

با معرفی گوشی‌های هوشمند آیفون 6s و آیفون 6s Plus، اپل از تکنولوژی جدیدی با نام 3D-Touch رونمایی کرد که البته به سرعت توسط سازندگان مختلف شبیه‌سازی شد. در واقع 3D-Touch، نوعی جدید از تکنولوژی Force Touch است که پیشتر اپل از آن در محصولات خود استفاده کرده بود.

در واقع اپل قصد خدماتی متفاوت را برای مشتریان خود در فروشگاه‌های اصلی واقع در شهرهای سان‌فرانسیسکو و نیویورک ارائه دهد. در این فروشگاه‌ها، میزهایی مجهز به تکنولوژی Force Touch و 3D-Touch به همراه یک گوشی آیفون قرار داده شده است تا عملکرد این تکنولوژی برای کاربران ملموس باشد.

هنگامی که کاربران صفحه‌نمایش گوشی را می‌فشارند، امواجی از آب بر روی این میز نمایش داده می‌شود که می‌تواند برای تفهیم هر چه بهتر عملکرد 3D-Touch مورد استفاده قرار بگیرد. اینطور که در ویدئوهای گرفته شده از این میز دیده می‌شود، این حرکت بسیار جالب اپل، نتیجه‌ی خوبی نیز داشته و عملکرد تکنولوژی جدید این شرکت نیز به خوبی مشخص می‌شود. البته همانطور که گفتیم، هم‌اکنون این میزها در فروشگاه‌های منتخب این شرکت وجود دارند و ممکن است در آینده، سایر فروشگاه‌ها نیز به این میزها مجهز شوند.

باید بگوییم که اگر دوست دارید همین حالا از تکنولوژی 3D-Touch بدون خرید یک آیفون جدید استفاده کنید، کافیست به کمک تویئک Forcy و جِیل‌بِرِیک آیفون قدیمی خود، استفاده کنید!

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل