مقالات

تصاویری عجیب از شهرهای شناور در آسمان

تصاویری عجیب از شهرهای شناور در آسمان

هزاران نفر از مردم چین گزارشاتی درباره رویت شهرهای شناور در آسمان این کشور خبر داده اند . این اخبار باعث شده تا نظریه پردازها ، این موضوع را به پدیده  جهان های موازی و دولت های مخفی ربط دهند .

اولین شهر شناور در آسمان در استان Foshan ، در شهر Guangfong در 7 اکتبر دیده شد . این تصاویر با چشمان مسلح دیده می شد به طوری که مردم از این تصاویر با دوربین های خود تصویربرداری کردند . این تصاویر شهر ارواح توسط مردم در Jiangxi در اینترنت منتشر شد .

این تصاویر توسط یک ساکن محلی گرفته شده است ، و تصاویر یک شهر شناور در ابرها را نشان می دهد . این شهرهای شناور که تنها چند دقیقه در آسمان شهر پیدا شدند ، همه ساکنان شهر را کاملا شوکه کرد . اما پس از چند دقیقه دیگر اثری از این شهر نبود .

البته چندین نظریه در باره این موضوع پدید آمده که یکی از آن ها پروژه پرتو آبی می باشد ، که یک تئوری توطئه محبوب است . این تئوری ادعا می کند که سازمان ناسا تلاش می کندتا با استفاده از فناوری طرح هولوگرافی ، تهاجم بیگانگان فضایی و یا ظهور دوم حضرت مسیح (ع) را شبیه سازی کند . در واقع گفته می شود این تصاویر برای آزمایش واکنش مردم بوده است .

آنهایی هم که این تصاویر را با چشمان خود مشاهده کرده بوند ، این تصاویر را همان جهان موازی می دانند که در آن لحظه شامل نوعی برخورد بین دو دنیا بوده است .

نظریه جان های موازی چندین سال است که مطرح شده و دانشمندان بر روی درتسی این نظریه تحقیق می کنند .

در یک مطالعه در سال 2014 ، Michael Hall از دانشگاه Griffith ، با همکاری سایر دانشمندان ، یک تئوری کوانتومی مبنی بر تعامل بین دنیاهای موازی را مطرح کردند . در این نظریه پیشنهاد شده است که بین جهان های موازی یک نوع نیروی دافعه و جاذبه بسیار ظریفی وجود دارد ، که موجب ارتباط بین این دو دنیا می شود .

اما مثل اینکه مدرک مشاهده شهرهای روان بر روی ابرها تنها مدرک موجود نیست .

کارشناسان هواشناسی این پدیده را نوعی توهم نوری با نام فتی مورگانا نسبت داده اند . که یک نوع سراب است که تحریف اجسام دور با توجه به گرم شدن جو بالای زمین توسط خورشید و یا دریا و ایجاد یک یک شیب و انعکاس از درجه حرارت است که منجر به بازتاب تصاویر برخی اجسام روی زمین می شود .

این سراب معمولا به عنوان یک شهر آسمان خراش به دلیل انباشته شدن تصاویر نمایان می شود .

البته این اولین بار نیست که چنین چیزی مشاهده می شود . قبلا هم در سال 2011 در شهر Huangsha چین نیز ، خبرهایی مبنی بر  رویت شدن شهرهایی در آسمان گزارش شده است .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل