آیفون 7 با نمایشگر یاقوت کبود، عمر باتری بهتر و حذف کلید هوم از راه می‌رسد

آیفون 7 با نمایشگر یاقوت کبود، عمر باتری بهتر و حذف کلید هوم از راه می‌رسد

1445357999_iphone7

ساعتی پیش Gene Munster تحلیلگر معروف، انتظارات خود از آیفون 7 را در یادداشتی مفصل منتشر کرد، او اعتقاد دارد در آیفون بعدی کلید دوست داشتنی هوم از بین خواهد رفت و نمایشگر با یاقوت کبود کاور می‌شود .

هنوز زود است، بسیار زود و تقریبا یک سال تا معرفی آیفون بعدی فاصله داریم. ما فکر می‌کنیم این زمان می‌تواند تغییرات بسیاری در انتظارات و تحلیل‌ها به وجود بیاورد.

با این حال Gene Munster تحلیل گری شناخته شده و عضو ثابت موسسه PIPER JAFFRAY هست، از حرف‌هایش به همین آسانی رهایی نخواهیم یافت.

او می‌گوید دکمه هوم حذف می‌شود، بسیار خب! اتفاقی بزرگ برای آیفون در راه است و راهی که با 3D Touch آغاز شده به نظر می‌رسد تا حذف کامل دکمه هوم ادامه خواهد داشت، برای وداع آماده شوید!

طراحی منحصر به فردی خواهد داشت، مونستر می‌گوید شکل، ابعاد و دیگر جنبه‌های فیزیکی محصول دستخوش تغییرات بسیاری می‌شوند. ما با محصولی کاملا متفاوت و بهتر از iPhone 6s روبرو می‌شویم. حذف کلید هوم می‌تواند نمایشگر را تا مرز بی نهایت گسترش دهد، البته در نهایت تاچ آیدی به یاری دکمه هوم فعال می‌شود و Gene Munster احتمال حذف کلید هوم در نسل بعدی آیفون را 50 درصد می‌داند.

عمر باتری آیفون 7، اپل تمرکز شگفت انگیزی بر عمر باتری دارد. به خط تولید دستگاه‌های مک نگاه کنید، ما امروز به لطف پردازنده‌های کار آمد و بهبود یافتن سیستم عامل از 5 ساعت به 10 ساعت نگهداری شارژ رسیدیم. اعتقاد داریم که عمر باتری در آیفون 7 به طور بالقوه یکی از مهم ترین حوزه‌ها باشد، مشتریان بسیاری از این موضوع استقبال خواهند کرد.

نمایشگر یاقوت کبود در آیفون 7، مدت های طولانی‌ست که ما از به کارگیری یاقوت کبود در آیفون یا آیپد می‌شنویم، این شایعه نبود و نیست. اپل ولچ به یاقوت کبود مجهز شده و زمان آن رسیده در کنار بدنه آلومینیوم قدرتمند iPhone 6s، شاهد نمایشگری به همان استحکام باشیم.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل