اچ‌تی‌سی می‌گوید گوشی‌ جدیدش آنقدر خوب است که می‌تواند جایگزین آیفون اپل شود

اچ‌تی‌سی می‌گوید گوشی‌ جدیدش آنقدر خوب است که می‌تواند جایگزین آیفون اپل شود

htc-one-a9-header

طی مراسم بزرگی که قرار است فردا در شهر نیویورک برگزار شود، شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. همان طور که از شایعات و خبرهای منتشر شده در طی هفته‌های گذشته انتظار می‌رفت و البته در متن خبری آنها دیده شد، تا به امروز این گوشی با نام One A9 شناخته می‌شود.

بر اساس خبر منتشر شده از وب‌سایت خبری Focus Taiwan، مدیر عامل فعلی شرکت اچ‌تی‌سی، چِر وانگ، طی نامه‌ای به کارمندان شرکت خود اعلام کرده است که گوشی One A9 این شرکت، جایگزین مناسبی برای سری گوشی‌های آیفون شرکت اپل خواهد بود. زیرا این گوشی جدید در میان شاخصه‌هایی همچون سادگی، زیبایی و قدرت‌ و عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، توازن بسیار خوبی ایجاد کرده است.

جالب است بدانید که با نگاهی به گوشی One A9 و تصاویر منتشر شده از آن، خیلی سریع متوجه شباهت این گوشی با تلفن‌های هوشمند شرکت اپل می‌شوید. وان A9 گوشی بسیار باریکی بوده و از فلز ساخته شده است. همچنین صفحه نمایش 5.0 اینچی این گوشی دارای میزان دقت تصویر 1080 × 1920 پیکسل بوده و البته به طور پیش‌فرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده می‌کند (در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، گوشی مزبور اولین تلفن هوشمند غیر نکسوسی خواهد بود که این نسخه از اندروید را به طور رسمی دریافت می‌کند). گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی به احتمال خیلی زیاد در درون خود دارای تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 617 کوالکام بوده و علاوه بر آن از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، میزان حافظه RAM دو یا سه گیگابایت، میزان حافظه داخلی 16 و یا 32 گیگابایت و همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی بهره خواهد برد. در منطقه اروپا، این گوشی با قیمت 599 یورو به فروش خواهد رسید. بهتر است بدانید قیمت این گوشی به میزان 150 یورو کمتر از ارزان‌ترین نسخه گوشی آیفون 6 اس در حال فروش در این منطقه است (در منطقه اروپا، ارزان‌ترین مدل گوشی آیفون 6 اس اپل با قیمت 749 در حال فروش است).

با فرا رسیدن روز موعود، می‌توانیم به طور کامل با گوشی وان A9 شرکت اچ‌تی‌سی آشنا شده و تمامی جنبه‌های آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات منتشر شده تا به امروز در مورد این گوشی و مشخصات فنی آن، به طور صد در صد و تا زمان معرفی رسمی آن، تایید نخواهد شد. نظر شما چیست، آیا گوشی وان A9 می‌توانید جایگزین خوبی برای گوشی‌های جدید سری آیفون شرکت اپل باشد؟!

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل