اپلیکیشن اندروید

اسکرین شات‌هایی از نسخه اندروید سرویس Apple Music منتشر شد

اسکرین شات‌هایی از نسخه اندروید سرویس Apple Music منتشر شد

همانطور که می دانید شرکت اپل این روزها تیمی را جهت طراحی و تولید نسخه اندروید سرویس موسیقی این شرکت موسوم به اپل موزیک تشکیل داده است که پیش‌بینی می شود ظرف چند هفته آتی برای کاربران اندروید عرضه گردد.

 

در همین رابطه، امروز وب‌سایت آلمانی MobileGeeks، اسکرین شات هایی را از این سرویس موسیقی منتشر کرده است که ادعا می شود مربوط به نسخه بتای این اپلیکیشن است.

 

همانطور که در تصاویر زیر می بینید نسخه اندروید اپل موزیک به گونه ای طراحی شده است که با زبان طراحی اندروید همخوانی داشته باشد و در منوی تنظیمات مشاهده می کنید که امکان دانلود فایل ها، تنها از طریق اتصال وای فای امکان پذیر است. همچنین کاربران می توانند برای این اپلیکیشن در فضای داخلی گوشی خود محدودیت فضا تعریف کنند. این ویژگی می تواند برای آن دسته از کاربرانی که فضای ذخیره سازی محدودی در اختیار دارند، بسیار مفید و کاربردی باشد.

 

خوشبختانه در طراحی این نسخه، از استاندارد های رابط کاربری اندروید پیروی شده است. تیم کوک، مرد اول اهالی کوپرتینو چندی پیش اعلام کرده بود در حال حاضر، اپل موزیک بیش از 6.5 میلیون کاربر را به خود جذب کرده است و 8.3 میلیون کاربر نیز به طور آزمایشی در حال کار با این سرویس هستند که در مجموع می توان گفت که 15 میلیون کاربر در حال استفاده از سرویس اپل موزیک هستند.

در حال حاضر، حق اشتراک اپل موزیک برای هر فرد به طور ماهیانه برابر با 10 دلار و برای خانواده ها نیز 15 دلار تعیین شده است. هم اکنون کاربران پلتفرم های iOS، OS X و همچنین ویندوز می توانند از طریق آیتونز  از این سرویس استفاده کنند. 

e34b1474-82eb-4b91-984b-ffa87b1a757f

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل