تکنولوژی

محافظ نمایشگر آیفون با قابلیت ترمیم خش در چند ثانیه

محافظ نمایشگر آیفون با قابلیت ترمیم خش در چند ثانیه

0541b1d8-b56a-4438-8c45-e2a4be94ea60

چندی پیش شنیدیم که Innerexile موفق به طراحی و ساخت قاب آیفون با بهره مندی از فناوری شده بود که می توانست خش های سطحی را در مدت زمانی حدود نیم دقیقه ترمیم کند( البته در دمایی ویژه). حالا این گروه با نوآوری دیگری بازگشته اند و این نسخه جدید می تواند خش ها را فقط در عرض چند ثانیه ترمیم کند! چه ترفندی در ساخت این فناوری به کار رفته است؟ در این نوآوری ، سطح محافظ با میکروکپسول هایی متخلخل که حاوی مایعی چسبناک هستند پوشیده شده است. زمانی که سطح این محافظ آسیب می بیند ، مایع موجود به سرعت محل خراش را پر می کند . سرعت ترمیم در این فناوری به حدی بالاست که گاه حتی متوجه ایجاد خش روی محافظ نمایشگر یا قاب گوشی تان نمی شوید.


این فناوری قرار است ابتدا "محافظ خود ترمیم نمایشگر" برای آیفون 6s و آیفون 6sPlus را پوشش دهد. ضخامت این لایه فقط 0.2 میلی متر خواهد بود و با لایه ای ضد آب و چربی پوشانده شده و کاملاً با نمایشگر 3D Touch آیفون های جدید سازگار است.

 

 

اگر جزو افرادی هستید که به نتایج بنچمارک علاقه دارند ، جالب است بدانید که این محافظ می تواند در مقابل فشار برس های برنجی تا 2 کیلوگرم مقاومت کند . این سطح مقاومت دو برابر مقاومت در قابی که قبلا توسط Innerexile معرفی شده بود و چهار برابر مقاومت محافظ پشتی LG G Flex 2 است. البته موضوعی که بیشتر جلب توجه می کند قابلیت ترمیم این محافظ است.

 

 

این محافظ نمایشگر برای آیفون 6s در حال حاضر از طریق سایت آمازون و به قیمت 23.99 دلار به فروش می رسد . قیمت محافظ برای آیفون 6sPlus دو دلار بیشتر است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل