اپل حین تعمیر گوشی به شما یک آیفون قرض می دهد

اپل حین تعمیر گوشی به شما یک آیفون قرض می دهد

2a92b8b2-d7b0-4ba7-886b-f91a3b044ade

زمانی که گوشی هوشمند شما به هر دلیلی دچار مشکل شده و از کار و زندگی بیافتید، مجبور می‌شوید که گوشی را برای تعمیر به متخصصان مربوطه بسپارید، اما مشکل مهم‌تر دیگر زمانی پیدا می‌شود که بدون گوشی می‌مانید، در این حین یا باید یک گوشی یدکی داشته باشید یا یکی از دوستان شما گوشی اضافه خود را به شما بدهد. در هر حال اگر مالک یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند شرکت اپل باشید، با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد.

 

مطابق با آخرین اخبار منتشر شده، شرکت اپل قصد دارد طی یک برنامه آزمایشی جدید، در صورتی که یکی از مالکین گوشی‌های هوشمند آیفون 6، 6 اس، 6 پلاس و 6 اس پلاس گوشی خود را برای تعمیر به این شرکت واگذار کند، حین مدت زمان تعیین شده برای تعمیر دستگاه، یک آیفون 16 گیگابایتی به مشتری خود قرض دهد. در هر حال این طرح تنها شامل آن دسته از مشتریان می‌شود که گوشی آنها به یکی از مراکز تعمیر تخصصی خارج از استور اپل ارسال شده باشد.

 

اصلی‌ترین دلیل ارسال گوشی به خارج از فروشگاه‌های اپل کمتر شدن زمان انتظار سایر مشتریان در ایستگاه‌های Genius Bars است، به این ترتیب کارمندان بیشتری می توانند پاسخگوی مشکلات کاربران باشند. برای ارسال گوشی به خارج از فروشگاه، دستگاه باید یکی از این مشکلات را داشته باشد: به آیتونز متصل نشود، روشن نشود و تنها تا قبل از نمایش لوگوی اپل بوت شود.

 

به اعتقاد اپل حل کردن این قبیل مشکلات در داخل فروشگاه بسیار زمان گیر است، بنابراین اگر مشتری نیز با ارسال گوشی به خارج از فروشگاه موافق باشد، اپل تا زمان تعمیر گوشی به او یک آیفون 6 با حافظه داخلی 16 گیگابایت قرض می‌دهد.

 

این طرح هنوز در مرحله آزمایشی به سر می‌برد بنابراین نباید انتظار داشت که در تمامی فروشگاه های اپل ارایه شود. علاوه بر این ممکن است که مبتنی بر موفقیت یا عدم موفقیت، از مرحله آزمایشی نیز خارج نشود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل