تکنولوژی

اولین کشورهایی که گوشی تاشوی Project Valley در آنها عرضه می‌شود

اولین کشورهایی که گوشی تاشوی Project Valley در آنها عرضه می‌شود

در ماه مارس سال جاری، یکی از مقامات رسمی شرکت سامسونگ افشا کرد که این شرکت در حال ساخت یک اسمارت فون تاشو است که با کد نام Project Valley شناخته می‌شود. طی ماه‌های گذشته نیز اطلاعات مختلفی درباره این گوشی در رسانه‌های مختلف خبری منتشر شد. علاوه بر این مشخص شد که این گوشی در ماه ژانویه سال 2016 میلادی رونمایی می‌شود.

 

اکنون مطابق با گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده است، فهرست بازارهایی که برای اولین بار این گوشی را دریافت خواهند کرد، آشکار شده است. با استناد به این گزارش کشورهای بریتانیا، آلمان، ایتالیا، کشورهای شمال اروپا، فرانسه، لهستان و کشور مادر سامسونگ، کره جنوبی، جزو اولین کشورهایی خواهند بود که Project Valley در آنها عرضه می‌شود.

 

علاوه بر این مطابق با این گزارش، شماره مدل این گوشی هوشمند تاشو SM-G929F است. با توجه به این موضوع که شماره مدل گوشی گلکسی S6 اج پلاس SM-G928 است، پیش بینی می شود که این شباهت زیاد در شماره مدل‌ها، نشان دهنده مشخصات یکسان در طراحی این گوشی‌ها باشد، با این تفاوت که نمایشگر تاشوی Project Valley آن را از سایر نمونه‌های مشابه متمایز خواهد کرد. این نمایشگر میتواند زمانی که در حالت بسته قرار دارد، یک فرم V شکل ایجاد کند که مهم ترین دلیل برای انتخاب کد نام Project Valley نیز همین موضوع است.

 

به این ترتیب کاربرانی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند، در ماه‌های اولیه شانس استفاده از این گوشی تاشو را نخواهند داشت، با این حال پیش بینی می‌شود که سامسونگ به زودی محصول منحصر بفرد خود را در بازارهای بیشتری عرضه کند. این گوشی در حال حاضر مراحل تست اولیه را میگذارد بنابراین چنین فهرستی برای عرضه این گوشی به نسبت بلند تلقی می‌شود

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل