تکنولوژی

گوشی هوشمند Droid Turbo 2 با نمایشگر نشکن و باتری 48 ساعته رونمایی شد

گوشی هوشمند Droid Turbo 2 با نمایشگر نشکن و باتری 48 ساعته رونمایی شد

990d596e-7a5a-4530-af17-bcd7b71d9043

شرکت‌های موتورولا و ورایزن در ادامه همکاری بلند مدت خود برای طراحی محصولات سری Droid ، امروز از جدیدترین عضو این خانواده به نام Droid Turbo 2 رونمایی کردند. فروش این گوشی از دو روز دیگر، یعنی از تاریخ 29 اکتبر با قیمت ماهانه 26 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی و 30 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی در طرح 24 ماهانه ورایزن آغاز خواهد شد.

 

این گوشی در مقایسه با سایر اعضای این خانواده، از طراحی ظاهری چندان متفاوتی برخوردار نیست و تا حد زیادی مشابه با موتو ایکس طراحی شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی نمایشگر مقاوم و نشکن آن است که می‌تواند ضربه‌ها و تست‌های سقوط را با موفقیت پشت سر بگذارد. رئیس موتورولا در این زمینه گفت: "ما در موتورولا به دنبال حل مشکلات حقیقی کاربران ‌هستیم، یکی از بزرگترین مشکلاتی که امروزه کاربران با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، شکننده بودن گوشی‌هاست. فناوری مورد استفاده در نمایشگر گوشی جدید موتورولا، Moto ShatterShield نام دارد. تولید چنین نمایشگری ساده نبوده است و مهندسان موتورولا برای ساخت این نوآوری در سطح جهانی بیش از سه سال زمان صرف کرده‌اند.

 

در فناوری ShatterShield از یک نمایشگر امولد انعطاف پذیر در کنار سایر ویژگی‌های خاص طراحی استفاده شده است که موجب دوام هرچه بیشتر گوشی می‌شود.

 

پردازنده اسنپدارگون 810 بار پردازشی این گوشی را بر عهده دارد و موتورولا مدعی است که باتری این گوشی میتواند تا 48 ساعت دوام بیاورد.

 

همان طور که قبلا پیش بینی شده بود، کاربران میتوانند برای سفارشی کردن Droid Turbo 2 خود از ابزار Moto Maker موتورولا استفاده کنند، این طرح به کاربران امکان میدهد تا رنگ و جنس اجزای مختلف گوشی را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنند. این شرکت هم چنین به آن دسته از افرادی که نسخه 64 گیگابایتی این گوشی را خریداری کنند، امکان می‌دهد تا پس از خرید یک بار گوشی خود را تعویض کرده یا طراحی آن را تغییر دهند، این ویژگی برای آن دسته از کاربرانی که چندین سال از یک گوشی استفاده می‌کنند بسیار جذاب خواهد بود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل