تکنولوژی

وان پلاس ایکس رسما معرفی شد

وان پلاس ایکس رسما معرفی شد

شرکت چینی تولید کننده دوایس های وان پلاس وان و وان پلاس 2 پس از مدت ها انتظار پرچمدار ارزان قیمت خود را معرفی کرد. گوشی که با قدرتی مانند پرچمداران و قیمتی مانند میان رده ها بازار قرار است به بازار خود رونق بخشد و رشد خود را ادامه دهد. برای آشنایی بیشتر با این تلفن هوشمند با تیم پیشگان دو همراه باشید.

ابتدا با طراحی این تلفن هوشمند شروع میکنیم:

مهمترین عامل خرید یک محصول در نگاه اول ظاهرآن است. این گوشی با یک طراحی و در 2 نسخه متفاوت در مقاوم بودن محصول عرضه می شود. مدل Onyx دارای فریم فلی وبدنه شیشه ای . مدل سرامیک که با فرم فلزی و بدنه سرامیکی عرضه می شود. مدل سرامیکی از مقاومت بالاتری بر خوردار بودهو آلیاژ بدنه آن ابتدا 1482 درجه سانتیگراد حرارت دیده و 2 روز صرف سرد کرد آن سپری شده.

بر روی یکی از لبه ها کلیدی برای سوئیچ بین پروفایل های صوتی و اعلانات وجود داشته. ابعاد بدنه این تلفن همراه برابر با 140*69*5.9 میلیمتر است و وزن آن 138 گرم است لازم به ذکر است که Htc A9 از این گوشی ضخیم تر بلند تر و عریض تر بوده و هر 2 گوشی دارای نمایشگر 5 اینچی هستند.

در مورد نمایشگر این گوشی باید بگوییم که از نماشگر OLED ACIVE MATRIX استفاده کرده و رقیب سامسونگ در این بخش شده. سایز نماشگر 5 اینچ بوده و با کیفیت 1080 تراکم پیکسلی 441ppi را به ارمغان آورده. 

حال نیز نوبت به سخت افزار و پردازنده این گوشی میرسد:

مغز متفکر این گوشی هوشمند را چیپست 4 هسته ای اسنپدراگون 801 به عهده گرفته و اندروید اجرایی بر روی آن 5.1.1 است و در حال حاضر خبری در مورد اندروید 6 برای اجرا بر روی این گوشی منتشر نشده. رابط کاربری آن اکسیژن است . لازم به ذکر است که چیپست این گوشی هوشمند 32 بیتی است. در کنار این چیپست رم با حافظه 3 گیگاباست و 16 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد ضمنا شما قادر خواهید بود که با استفاده از مموری کارت حافظه را افزایش دهید. 

دوربین :

دوربین پشتی این گوشی با کیفیت 13 مگا پیکل و دوربین جلویی با کیفیت 8 مگاپیکسل در دسترس کاربران بوده. دوربین اصلی از سنسور ISOCELL استفاده کرده و همراه با فوکوس خودکار سرعت عکس برداری به 0.2 ثانیه می رسد.

دهنه لنز دوربینf2/2 است و کیفیت فیلم برداری Full HD است. در کنار این ها قادر خواهید بود ویدئو اسلوموشن با کیفیت HD ضبط کنید.

در مورد باتری نیز یک باتری با ظرفیت 2525 میلی آمپر ساعتی در این گوشی گنجانده شده و برای یک روز مصرف عادی کافی است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل