تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

فورس تاچ و اسکنر اثر انگشت به قابلیت های رایج گوشی های اندرویدی 2016 تبدیل می شوند

فورس تاچ و اسکنر اثر انگشت به قابلیت های رایج گوشی های اندرویدی 2016 تبدیل می شوند

e52204c3-46de-4cde-8f26-c37b9a19d542

با پیشرفت دنیای تکنولوژی و افزایش تقاضای کاربران برای استفاده از قابلیت های جدید در گوشی های هوشمند، تمامی شرکت های فعال در این زمینه تلاش می کنند که هر روزه پرچمداران خود را به قابلیت های پیشرفته تری مجهز کنند. در این میان قابلیت فورس تاچ که به تازگی به گوشی های آیفون اضافه شده قرار است به یک قابلیت رایج در گوشی های اندرویدی نیز تبدیل شود.

 

هم اکنون در گوشی های اندرویدی نیز شاهد حضور سنسورهای اثر انگشت هستیم و آن را در هر گوشی میان رده یا منحصر به فردی می توانیم بیابیم. به گفته منابعی که با زنجیره تامین گوشی های تایوانی در ارتباط هستند، قابلیت فورس تاچ نیز به یکی از قابلیت های اصلی گوشی های تولید شده در سال 2016 تبدیل خواهد شد. قابلیت فورس تاچ به کاربران اجازه می دهد تا بین یک لمس کوچک، یک لمس معمولی و لمس عمیق صفحه نمایش تمایز ایجاد کنند و با هر یک از آنها، دستورات متفاوتی را ارسال کنند. اپل این قابلیت را برای اولین بار در آیفون های جدیدش (آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس) به کار گرفته و نام آن را "لمس سه بعدی" گذاشته است. این قابلیت که به "peek" و "pop" نیز معروف است می تواند با یک لمس کوچک، محتوای اپلیکیشن ها را به صورت کلی نمایش دهد و با یک لمس عمیق تر، اپلیکیشن های مورد نظر کاربران را باز کند.

 

سنسورهای اثر انگشت نیز با ورود سرویس های پرداخت موبایلی مختلف مانند اپل پی، سامسونگ پی و اندروید پی، به رایج ترین قابلیت های گوشی های هوشمند تبدیل شده اند. طراحان تایوانی مدارهای یکپارچه سازی منتظر کسب سودهای کلان از طریق افزایش درخواست تولید کنندگان برای بکارگیری قابلیت های بیومتریک هستند. اسکنرهای اثر انگشت عموماً برای تشخیص هویت افرادی که از طریق پرداخت موبایلی خرید می کنند استفاده می شوند. برخلاف اسکنرهای اثر انگشت که ممکن است در گوشی های اندرویدی میان رده نیز به کار گرفته شوند، قابلیت فورس تاچ تنها در گوشی های اندرویدی منحصر به فرد سال 2016 قابل دسترسی و استفاده خواهد بود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل