با این کمربند می توانید گوشی خود را شارژ کنید + ویدیو

با این کمربند می توانید گوشی خود را شارژ کنید + ویدیو

شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که همواره نگران خالی شدن شارژ باتری خود هستید و به نوعی طول عمر پایین باتری، به یکی از دغدغه های روزمره شما تبدیل شده است.

 

گرچه ممکن است گوشی شما از ظرفیت باتری بالایی برخوردار باشد، اما باز هم استفاده از اپلیکیشن ها و بازی های متنوعی که به نوعی پردازنده و نمایشگر گوشیتان را به خود درگیر می کنند، می توانند تاثیر چشمگیری در افزایش میزان مصرف باتری و به تبع، خالی شدن آن داشته باشد. 

 

از این رو، همراه داشتن یک پاوربانک و یا یک شارژر برای این افراد الزامیست تا بتوانند در مواقع ضروری و در صورت اتمام باتری، گوشی خود را شارژ کنند. اما، به زودی این نگرانی ها برطرف خواهد شد چرا که کمربندی دومنظوره به نام Ion Belt به بازار خواهد آمد که می تواند  همانند یک شارژر، گوشی های هوشمند شما را نیز شارژ کند.

 

در حال حاضر، این کمربند در وبسایت کیک استارتر به منظور جمع آوری سرمایه مورد نیاز برای تولید انبوه ثبت شده و علاقه‌مندان می توانند تنها با پرداخت 24 دلار، بخشی از هزینه 50 هزار دلاری مورد نیاز برای آغاز تولید این گجت را پرداخت کرده و یکی از صاحبان آینده این محصول مفید و کاربردی باشند.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل