تکنولوژی

هوآوی: فبلت میت 8 در تاریخ 5 آذرماه معرفی می شود

هوآوی: فبلت میت 8 در تاریخ 5 آذرماه معرفی می شود

کمپانی هوآوی با انتشار تیزری از تصمیم خود برای معرفی اسمارت فونی به نام میت 8 در تاریخ 26 نوامبر خبر داد.

 

این شرکت که در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند در چین شناخته می شود، دو روز پیش دعوتنامه های خود را برای برگزاری مراسمی در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) برای اصحاب رسانه ارسال کرده است. در این مراسم قرار است نسل جدیدی از پردازنده های Kirin این شرکت موسوم به Kirin 950 برای علاقه‌مندان معرفی شود.

 

اما در این دعوتنامه هیچگونه اشاره ای به فبلت جدید این شرکت یعنی میت 8 نشد و همین موضوع به علامت سوالی بزرگ برای دوست‌داران این برند محبوب تبدیل شده بود. تا این که امروز، هوآوی با انتشار تیزری که در ادامه مشاهده خواهید کرد به تمامی ابهامات پایان داد و تاریخ 26 نوامبر (5 آذر) را زمان معرفی این فلبت اعلام کرد.

 

بسیاری از تحلیلگران عنوان کرده اند که هوآوی می توانست در کنار رونمایی از چیپست Kirin 950، گوشی میت 8 را نیز معرفی کند تا بدین ترتیب با یک تیر، دو نشان بزند که با انتشار تیزر امروز عملاً چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 

در این تیزر عدد 8 به همراه تاریخ 26 نوامبر مشاهده می شود که علاوه بر اشاره داشتن به فلبت 8 هوآوی، مدارهایی بر روی آن طراحی شده که در تیزر مربوط به رونمایی از پردازنده Kirin 950 نیز وجود داشت که بدین ترتیب می توان این چنین نتیجه گرفت که در میت 8 از چیپست قدرتمند Kirin 950 استفاده خواهد شد. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل