قیمت پرچمدار آینده هوآوی موسوم به میت 8 فاش شد

قیمت پرچمدار آینده هوآوی موسوم به میت 8 فاش شد

03ea4c6c-07d9-4604-8f4c-03fb976c5b1b

کمتر از چهار هفته به 5 آذر ماه، یعنی روزی که قرار است کمپانی چینی هوآوی از فبلت قدرتمند میت 8 پرده بردارد، باقی مانده و هرچه به این تاریخ نزدیک‌تر می شویم، بازار خبرها و شایعات پیرامون این کنفرانس و محصولاتی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، داغ‌تر از گذشته دنبال می شود.

 

کارکنان هوآوی که امسال با پشت سر گذاشتن شرکت شیائومی، به عنوان برترین شرکت چینی تولیدکننده گوشی هوشمند در این کشور لقب گرفتند، خود را برای کنفرانس 26 نوامبر یا همان 5 آذرماه و رونمایی از آخرین پرچمدار خود موسوم به میت 8 آماده می کنند.

 

روز گذشته، مشخصات احتمالی این گوشی بالارده در بنچمارک GFXBench منتشر شد که با استناد به آن، می توان گفت که میت 8 در دو مدل با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی و هچنین فضای رم 3 و 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد و به مشخصه های فنی مشترکی همچون صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، پردازنده هشت هسته ای Kirin 950، تراشه گرافیکی Mali-T880، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید6 مارشمالو با رابط کاربری Emotion UI، سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه 4G LTE اشاره کرد.

 

اما امروز، خبرهای تازه ای از این فبلت منتشر شده است که قیمت دو مدل این محصول را فاش می کند. بر این اساس، مدل 32 گیگابایتی این گوشی با حافظه رم 3 گیگابایتی با قیمت 520 دلار و مدلی دیگر با حافظه داخلی 64 و رم 4 گیگابایتی با قیمت 610 دلار عرضه خواهد شد.

 

اگرچه این قیمت بالا ممکن است برخی علاقه‌مندان را از خرید این محصول منصرف کند، اما اگر کمی انصاف به خرج دهیم این قیمت برای اسمارت فونی با چنین مشخصات سطح بالایی نمی تواند چندان هم غیرمعقول به نظر آید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل