انتشار تیزری از X6 ویو؛ اسمارت فونی با پردازنده 10 هسته ای و رم 4 گیگابایتی

انتشار تیزری از X6 ویو؛ اسمارت فونی با پردازنده 10 هسته ای و رم 4 گیگابایتی

کمپانی ویوو امروز با انتشار تیزری از تصمیم خود برای معرفی اسمارت فونی جدید به نام X6 در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

علاقه مندان به گوشی های شرکت ویوو به خوبی می دانند که این کمپانی پس از عرضه آخرین پرچمدار خود موسوم به Xplay 3S، اسمارت فونی در حد و اندازه های گوشی های بالارده ای که هم اکنون در بازار این محصول هوشمند جولان می دهند، عرضه نکرده است و به همین دلیل، بی صبرانه منتظر ورود پرچمدار بعدی این شرکت هستند.

 

البته نباید از گوشی های X5، X5 Pro، X5 Max، X5Max Plus و X5s که اخیراً رونمایی شدند، چشم پوشی کرد اما باز هم علاقه مندان به این برند، منتظر معرفی نسل بعدی این سری از گوشی ها یعنی X6 هستند.

 

اگر خبرهای چند روز گذشته تک شات را دنبال کرده باشید، قرار بود این شرکت روز گذشته از پرچمدار جدید خود موسوم به Xplay 5S پرده بردارد، اما نه تنها این گوشی رونمایی نشد، بلکه ویوو با انتشار تیزری طرفداران خود را به معرفی محصولی قدرتمند به نام X6 نوید داد.

 

تاکنون اطلاعات تایید شده ای در خصوص ویژگی های فنی این گوشی به بیرون درز نکرده است اما شنیده ها از اختصاص رم گرافیکی 1 گیگابایتی به منظور ارتقای پردازش گرافیکی این گوشی خبر می دهند که اگر درست باشد، X6 به عنوان اولین اسمارت فون مجهز به رم اختصاصی گرافیکی شناخته خواهد شد.

 

به نظر می رسد که این گوشی با ظاهری شبیه به X5 و بدنه ای از جنس فلز عرضه شود. در خصوص سایر ویژگی های احتمالی این گوشی نیز می توان به نمایشگر 6 اینچی با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4، پردازنده 10 هسته ای Helio X20، رم 4 گیگابایتی، دروبین اصلی 21 و سلفی 12 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

البته تکنولوژی فورس تاچ را نیز نباید از قلم انداخت، فناوری نوظهور و پرطرفداری که به زودی به یکی از ویژگی های اصلی گوشی های هوشمند در سال های آتی تبدیل خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل