گوشی G7 Plus هوآوی با نمایشگر 5.5 اینچی و رم 3 گیگابایتی رونمایی شد

گوشی G7 Plus هوآوی با نمایشگر 5.5 اینچی و رم 3 گیگابایتی رونمایی شد

شرکت هوآوی به طور رسمی از اسمارت فونی میان رده اما قدرتمند به نام G7 Plus رونمایی کرد.

 

در طی چند سال اخیر برند هوآوی کمتر مورد استقبال خریداران و طرفداران گوشی های هوشمند قرار می گرفت، اما از امسال  باید با احترام بیشتری از این کمپانی چینی یاد کرد چرا که هم اکنون بالاتر از شیائومی، به عنوان تولیدکننده شماره یک گوشی های هوشمند در کشور چین شناخته می شود.

 

اگر از علاقه مندان به گوشی های این شرکت باشید حتماً به یاد دارید که هوآوی سال گذشته از اسمارت فونی به نام Ascend G7 رونمایی کرد و به تازگی نیز از نسل بعدی این مدل با نام G7 Plus رونمایی کرد.

 

این گوشی به مشخصه های فنی همچون نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 615 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش دوگانه LED، سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

 

هوآوی از نسخه 5.1 سیستم عامل اندروید در این گوشی بهره برده و از ابعاد 152.5 در 76.5 در 7.5 میلیمتر برخوردار است و با وزنی معادل 167 گرم در دست کاربران جای خواهد گرفت.

 

تقریبا 90 درصد بدنه این گوشی از فلز تشکیل شده و تنها دو صفحه پلاستیکی در قسمت پشتی مشاهده می شود که در زیر آن آنتن های  گوشی تعبیه شده اند.  همچنین یک سنسور اثرنگشت در قسمت پایینی دوربین پشتی گوشی تعبیه شده است.

 

گفته می شود سیستم عامل این اسمارت فون ماه فوریه سال میلادی آینده به اندروید 6 مارشمالو بروزرسانی خواهد شد و قیمت آن نیز برابر با 330 دلار خواهد بود.

 

علاقه مندان می توانند این گوشی را در سه رنگ نقره ای، خاکستری و طلایی تهیه نمایند. در حال حاضر عرضه این گوشی در کشور تایلند آغاز شده و به زودی به بازار سایر کشورها خواهد رسید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل