با این کیف پول می توانید گوشی آیفون خود را شارژ کنید + تصاویر

با این کیف پول می توانید گوشی آیفون خود را شارژ کنید + تصاویر

همه ما قبل از خروج از خانه، وسایلی همچون کیف پول، موبایل، کلید و سایر وسایل ضروری را چک می کنیم تا خیالمان از برداشتن این وسایل راحت شود و مجبور نباشیم دوباره مسیری طولانی را برای برداشتن این وسایل، به خانه بازگردیم.

 

حال فرض کنید که گوشی خود را برداشته اید و چند ساعت بعد متوجه می شوید که شارژ باتری شما در حال تمام شدن است و از بدشانسی، شارژر خود را نیز فراموش کرده اید. اینجاست که همراه داشتن شارژری کم حجم، سبک و در عین حال چند منظوره می تواند به کمک شما بیاید.

 

شرکت Nomad به تازگی موفق به تولید کیف پولی شده است که با داشتن یک باتری مخصوص می تواند گوشی آیفون شما را در هر موقعیتی شارژ کند. جالب اینجاست که این محصول هیچ تفاوتی در اندازه، با کیف پول های معمولی ندارد و می توان از آن به عنوان یک کیف پول نیز برای نگه داری اسکناس ها استفاده کرد.

 

ابعاد این کیف پول عبارتست از 9.5 سانتیمتر طول، 12.5 سانتیمتر عرض و 2.5 سانتیمتر ضخامت؛ یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی نیز در این کیف تعبیه شده که می تواند یک گوشی آیفون 6 اس را به طور کامل شارژ کند.

 

زمانی که شارژ باتری این کیف پول خالی شد، می توانید آن را با هر کابل میکرو USB شارژ کنید. همچنین، چراغ چشمک زن این محصول نیز به شما می گوید که تا چه میزان شارژ در باتری این کیف باقی مانده است.

برای اتصال این باتری به گوشی آیفون نیز می توانید از کابل لایتنینگی که به همراه این کیف پول ارایه می شود، استفاده کنید.

 

علاقه مندان به این محصول می توانند با پرداخت 80 دلار این کیف پول را پیش خرید نمایند و گفته می شود تا 15 ماه نوامبر به دست آنها خواهد رسید.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل