تکنولوژی

تصاویر تازه ای از اسمارت فون HTC One X9 فاش شد

تصاویر تازه ای از اسمارت فون HTC One X9 فاش شد

زمانی که شایعات مربوط به اسمارت فون One X9 شرکت اچ تی سی در فضای رسانه ای منتشر شد بسیاری از علاقه مندان به گوشی های هوشمند، منتظر ورود اسمارت فونی بالارده و مجهز به آخرین سطح از مشخصه های فنی بودند که این آرزو محقق نشد و با توجه با اطلاعاتی که تا به امروز از این گوشی به بیرون درز کرده است، باید شاهد اسمارت فونی میان رده باشم.

 

در روزهای اخیر، خبرها وتصاویری هرچند تایید نشده از این گوشی منتشر شده بود که تصویری از ظاهر و فرم کلی این گوشی را در ذهن ما شکل داد. اما امروز، تصاویر جدیدی منتسب به این گوشی به دست آمده که آن را در دو مدل مشکی و نقره ای نشان می دهد.

 

اگر از زاویه روبه رو به این گوشی بنگریم می توانیم به شباهت محسوس One X9 به گوشی های سری Butterfly این شرکت بویژه گوشی Butterfly S پی ببریم.

 

پیش بینی می شود که اچ تی سی در ماه ژانویه از این محصول میان رده پرده بردارد. اسمارت فونی که با مشخصه هایی همچون صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده کمپانی مدیاتک (هنوز مدل آن مشخص نشده است)، فضای رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد.

از آنجایی که جدیدترین گوشی این شرکت یعنی One A9 مجهز به آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید عرضه شده است می توان انتظار داشت که One X9 نیز با سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو وارد بازار شود.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل