تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

سامسونگ گوشی گلکسی اس 7 را با صفحه نمایش 4K ارایه خواهد کرد

سامسونگ گوشی گلکسی اس 7 را با صفحه نمایش 4K ارایه خواهد کرد

با توجه به اینکه به اواخر سال میلادی نزدیک می شویم و سامسونگ نیز در حال حاضر آخرین پرچمداران امسال خود را عرضه کرده است، مشتریان و صنعت گوشی های هوشمند در انتظار برنامه های بعدی سامسونگ هستند. به احتمال زیاد، بزرگترین عرضه بعدی سامسونگ متعلق به گوشی گلکسی اس 7 است که جایگزین پرچمدارانی چون گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خواهد شد.

 

پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی اس 7 نام دارد و اکنون پس از عرضه تمامی محصولات سال 2015 این شرکت، نوبت به شایعات این مدل رسیده است. برخی از این شایعات شامل احتمال رونمایی از گلکسی اس 7 در ماه ژانویه و یا استفاده از دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی در این مدل در حال شکل گیری ست و روز به روز خبرهای بیشتری در مورد این محصول سخت افزاری خواهیم شنید.


آخرین شایعات مرتبط با صفحه نمایش این گوشی حاکی از آن است که احتمالاً نسل جدید خانواده گوشی های گلکسی اس به رزولوشن تصویر 4K مجهز هستند. البته شرکت سونی نیز هم اکنون گوشی اکسپریا Z5 را با رزولوشن 4K به بازار عرضه کرده است و خبر عرضه پرچمدار بعدی سامسونگ با صفحه نمایش 4K، خبر عجیب و غریبی نیست. البته شایعات دیگری نیز مبنی بر ارایه دو مدل Premium و standard از گلکسی اس 7 به گوش می رسد، بنابراین دور از ذهن نیست که مدل Premium این گوشی به رزولوشن تصویر بالاتری مجهز باشد.

 

گفته می شود که گلکسی اس 7 علاوه بر صفحه نمایش 4K، از کارت گرافیکی 14 هسته ای بهره خواهد برد. این شایعه با توجه به اینکه پردازنده اخیر ساخت سامسونگ که Exynos 8890 نام دارد و با کارت گرافیک Mali-T880 سازگار است و تنها دارای 12 هسته می باشد، کمی دور از ذهن و غیر واقعی ست. چراکه احتمال می رود در گوشی گلکسی اس 7 نیز از همین چیپست استفاده شود. همچنین شایعه دیگری احتمال وجود اسنپدراگون 820 را در گلکسی اس 7 به میان می آورد که همراه با کارت گرافیک Adreno 530 به کار گرفته خواهد شد و حتی ممکن است سامسونگ از تلفیق چیپست جدید کوالکوم و چیپست اگزینوس 8890 خود استفاده کند. پیش بینی می شود که سامسونگ در پرچمدار جدیدش از چیپستی غیر از این دو مدل استفاده نکند اما از آنجایی که همه این خبرها در حد شایعه و گمانه زنی ست، احتمال استفاده از چیپستی متفاوت نیز غیر ممکن نخواهد بود. به نظر می رسد که سامسونگ برای پوشش دادن دو هسته اضافه و دست یافتن به یک پردازنده 14 هسته ای، یک مدل اگزینوس 8890 قدرتمند دو هسته ای نیز کنار گذاشته تا بتواند شایعات را به واقعیت تبدیل کند.


گفته می شود که کارت گرافیک Mali-T880 می تواند تا 16 هسته را پشتیبانی کند، بنابراین چنین سناریویی غیر قابل باور نیست. البته تمام این خبرها تا زمانی که توسط سامسونگ تایید نشود در حد شایعه باقی خواهند ماند

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل