تکنولوژی ساعت هوشمند

جزئیات ساعت هوشمند جدید LG معرفی شد

جزئیات ساعت هوشمند جدید LG معرفی شد

تا پیش از این می دانستیم که ساعت هوشمند ال جی با نام Urbane 2nd edition LTE نیازمند نصب نرم افزارهای گوگل بودند تا بدون نقص کار کنند و همچنین طبیعی بود که انتظار داشته باشیم این مشکل در نسل بعدی از ساعت های ال جی برطرف شود. اما چیزی که درباره آن مطمئن نبودیم این بود که آیا Android Wear با اندروید مارشمالو ترکیب می شود یا گوگل طرح های بزرگتری پیش رو دارد.


اما به نظر می رسد که دیگر نیازی به تردید نباشد. ساعت هوشمند جدید ال جی از سیستم عامل اندروید 6.0 و Android Wear نسخه 1.4.0.2377376 استفاده می کند.


با نگاه اول، تفاوت خاصی در رابط کاربری این ساعت با نسل قبلی آن به چشم نمی آید. علامت G قرمز رنگی که در نسل قبلی وجود داشت با آیکون میکروفون رنگی جایگزین شده است. حالا امکان شماره گیری به ساعت اضافه شده و گزینه تنظیمات سلولی در صفحه تنظیمات تعبیه شده تا اطلاعات شبکه و فوروارد تماس قابل مدیریت باشد.


رابط کاربری این ساعت بسیار ساده است و از لیست مخاطبین، لیست تماس های اخیر و صفحه شماره گیری تشکیل شده است. پس از وارد کردن دستی شماره، فلشی نمایش داده می شود که با پایین آوردن آن، می توان صحت شماره را تأیید کرد. تنظیمات شبکه و جزئیات آن بسته به اپراتور متغیر هستند.


گزینه دسترسی ها یا Permissions بزرگترین تغییر در این نسل از ساعت هوشمند هستند. اپلیکیشن ها از این به بعد پیش از دسترسی به لیست مخاطبین، حافظه داخلی، میکروفون، حسگرها و اطلاعات اتصال از شما اجازه خواهند گرفت. پیش از دسترسی هر اپلیکیشن به منابع سیستمی، گزینه ای نمایش داده می شود که تا آن را تأیید نکنید اپلیکیشن باز نمی شود. تأیید یا رد دسترسی ها ساده است. البته انجام این تنظیمات برای هر اپلیکیشن می تواند تا حدی خسته کننده باشد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل