آیفون 6c اواسط سال 2016 میلادی عرضه می شود؟

آیفون 6c اواسط سال 2016 میلادی عرضه می شود؟

زمانی که اپل آیفون 5c را عرضه کرد بسیاری از کارشناسان از آن به عنوان عجیب ترین محصول خانواده گوشی های آیفون یاد می کردند چرا که از لحاظ مشخصه های فنی دقیقاً مشابه با آیفون 5 بوده و تنها فرق آنها در این بود که در ساخت آیفون 5c به جای فلز از پلی کربنات استفاده شده بود.

 

البته این گوشی به دلیل قیمت نسبتاً بالای خود با استقبال خوبی از سوی خریداران نیز رو به رو نشد و به نوعی می توان گفت که اپل نتوانست تجربه موفقیت آمیز خود را در فروش گوشی های آیفون در خصوص این گوشی نیز تکرار کند.

 

از این رو، اهالی کوپرتینو در تلاشند تا با تولید آیفون 6c که از ماه ها قبل رونمایی و عرضه آن بر سر زبان ها افتاده است، بیش از پیش بر تعداد کاربران خود بیافزایند.

 

به گفته Kevin Wang، رییس موسسه تکنولوژی IHS، از این گوشی که پیشتر شایعه شده بود همزمان با رونمایی آیفون 6 اس، معرفی خواهد شود در اواسط سال 2016 میلادی پرده برداشته خواهد شد. وی ادعا کرده که آیفون 6c مجهز به یک نمایشگر 4 اینچی روانه بازار خواهد شد و ویژه آن دسته از علاقه مندانی خواهد بود که توانایی خرید مدل های گران قیمت گوشی های آیفون را ندارند.

هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات و سایر ویژگی های این گوشی به بیرون درز نکرده است و باید منتظر ماند و دید که اپل برای جلب توجه خریداران، از چه ترفندها و مشخصه های فنی استفاده خواهد کرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل