تماشا کنید: تنش در فروشگاه اپل نیویورک پس از ورود مرد شمشیر به دست

تماشا کنید: تنش در فروشگاه اپل نیویورک پس از ورود مرد شمشیر به دست

روز گذشته و پس از ورود یک مشتری با شمشیر سامورایی به فروشگاه شیشه ای اپل در منهتن، روزی پر تنش برای کارکنان و مشتریان حاضر در آنجا بود.


شاهدان عینی گزارش کرده اند که این مرد پس از ورود به فروشگاه از پله های شیشه ای آن بالا رفت و با تکان دادن شمشیر خود باعث بروز تنش در این شعبه از فروشگاه های اپل شد.


نانسی برنبام از ساکنین محلی گفته در لحظه ای که این مرد شمشیر را از قلاف خارج می کرد در فروشگاه حضور داشته است. او گفت "این پله شیشه ای همیشه  مملو از مشتریانی است که به طبقه بالا می روند، ولی این بار کاملأ خلوت بود. مردی در میانه پله ها روی زانوهای خود نشسته بود."


برنبام می گوید چهره این مرد نشان می داد که حالت عادی ندارد، و در ابتدا گمان کرده که این مرد در حال انجام نمایش هنرهای رزمی است، ولی وقتی که او شمشیر را از قلاف بیرون آورد و مشخص شد که شمشیر واقعی است و نمایشی در کار نیست، همه وحشت زده شدند.

ویدیویی که در اینترنت منتشر شده این مرد را در حالی که روی پله نشسته نشان می دهد، و سپس می ایستد و با شمشیر به نرده ها ضربه می زند. در همین زمان، پرسنل فروشگاه که خود نیز از این ماجرا وحشت زده شده اند تلاش می کنند مشتریان را از این مرد دور کنند – در تصاویر مشخص نیست که مأموران پلیس در فروشگاه حضور دارند یا نه.


شاهد عینی دیگر – لویز آپولو – روایت می کند که این مرد پیش از اینکه به روی پله ها برود، با صدای بلند با یکی از پرسنل فروشگاه صحبت می کرد.

گفته می شود انگیزه وی از این کار دریافت یک آیفون رایگان بوده است.


مأموران پلیس با فاصله زمانی اندکی و پیش از وقوع هر حادثه ای وارد فروشگاه شده و این مرد را دستگیر کرده اند. این مرد که سی ساله است و هسو چیان نام دارد پس از دستگیری به یکی از مراکز پزشکی نیویورک منتقل شده تا سلامت روانی وی مورد ارزیابی قرار گیرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل