اگر 44 سال گذشته را خواب بودید، دنیای امروزی چه حسی داشت!

اگر 44 سال گذشته را خواب بودید، دنیای امروزی چه حسی داشت!

اوتیس جانسون پیرمرد 69 ساله‌ای است که اخیراً از زندان آزاد شده، این مرد در سن 25 سالگی به اتهام تلاش برای قتل به 44 سال حبس محکوم می‌شود و اکنون پس از گذراندن دوران محکومیت خود و آزاد شدن از زندان، با دیدن دنیای امروزی، مات و مبهوت مانده؛ گویی همه چیز خیالی است.

اوتیس که 44 سال اخیر را پشت درهای بسته زندان سپری کرده و با دنیای بیرون هیچگونه ارتباطی نداشته است، در مصاحبه‌ای با تلویزیون الجزیره می‌گوید:

هنگامی که از زندان بیرون آمدم، مردمانی را دیدیم که با خودشان صحبت می‌کردند، اما کمی که به آن‌ها نزدیک‌تر شدم، متوجه شدم چیزی را بر روی گوش خود قرار داده‌اند و مشغول تلفن کردن هستند، انگار همگی مامور CIA هستند

وی همچنین می‌گوید اکنون بخش زیادی از مغازه و سازه‌ها کاملاً شفاف و از جنس شیشه هستند، زمان من تنها پنجره‌های کوچک از شیشه بودند و فقط مردمان را پشت آن‌ها می‌دیدم. این مرد حتی نسبت به افزایش فضای داخلی اتوبوس‌ها و در دسترس بودن انواع مواد خوراکی در فروشگاه‌ها گیج شده است.

با اینکه سرگذشت این مرد بیشتر به رمان‌های تخیلی شباهت دارد، اما زیبایی وسائل و فناوری‌هایی را به ما یادآور می‌شود که برایمان چیزی کاملاً عادی بوده و ارزشی برایشان قائل نیستیم.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل