تکنولوژی

سامسونگ پتنت نمایشگر هوشمند تاشدنی را ثبت کرد

سامسونگ پتنت نمایشگر هوشمند تاشدنی را ثبت کرد

11d1871d38562a91c21c04349816dbba_XL

پس از شایعات بسیار و کلیپ های مبنی بر تولید نمایشگر های تا شدنی سامسونگ پس از مدت ها این پتنت را به نا خود ثبت کرد اما توضیحات و روش استفاده ثبت شده با نگرش و طرز فکر ما در مورد ان تکنولوژی پیشرفته متفاوت بوده و نگرش جدیدی را در این باره بیان می کند.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید می‌توان صفحه‌ی نمایش را به دلیل اینکه انعطاف بالایی دارد درون بخش اصلی همچون یک رول جمع کرد. در این صورت گجت مورد نظر دارای دو حالت خواهد بود که یکی مربوط به حالت جمع شده و دیگری حالتی است که صفحه‌ی نمایش باز شده است. در صورتی که صفحه‌ی نمایش درون ساختار اصلی جمع شده باشد، می‌توان با استفاده بخشی شبیه به دستگیره که شامل تمام ماژول‌های سخت‌افزاری در انتها است، صفحه‌ی نمایش را باز کرد.

بخش دستگیره مانندی که که در انتهای صفحه‌ی نمایش تا شدنی قرار گرفته را باید یکی از جالب‌ترین قسمت‌های گجتی خواند که در این پتنت شاهد تصویر آن هستیم. سامسونگ خود از این قسمت در پتنت با عنوان تب (Tab) اسم برده است. همانطور که اشاره کردیم، قسمت تب دربردارنده ی تمام ماژول‌های سخت‌افزاری است و در حالت جمع شده نیز می‌توان انواع اعلانیه‌های دریافتی را بدون نیاز به باز کردن نمایشگر تاشدنی مشاهده کرد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل