اپل با مک‌بوک ایرهای 13 و 15 اینچی در کنفرانس WWDC 2016 به روی صحنه می آید

اپل با مک‌بوک ایرهای 13 و 15 اینچی در کنفرانس WWDC 2016 به روی صحنه می آید

شنیده ها از تصمیم کمپانی اپل برای معرفی دو مدل از لپ تاپ های مک بوک ایر در دو سایز 11 و 13 اینچی در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت (WWDC) در سال 2016 حکایت دارند.

 

بنابر گزارش منتشر شده در وب‌سایت Economic Daily News، کنفرانس توسعه دهندگان اپل که احتمالاً در ماه ژوئن سال 2016 برگزار خواهد شد صحنه رونمایی از مدل های جدید لپ تاپ های سری مک بوک ایر این ابرکمپانی فناوری جهان خواهد بود.

 

گفته می شود مهندسان اپل اوج هنر خود را در به حداقل رساندن ضخامت این لپ‌تاپ ها به کار خواهند بست و سری جدید مک بوک ایر را با طراحی نازک و در دو اندازه 13 و 15 اینچی روانه بازار خواهند کرد. البته شایعاتی در خصوص رونمایی از مدل 11 اینچی این محصول نیز به گوش می رسد که فعلاً با شک و تردید در مورد آن صحبت می شود و نمی توان با قاطعیت در خصوص آن اظهارنظر کرد.

 

اما همانطور که می دانید طراحی باریک‌تر این لپ تاپ ها، نیازمند تغییری کلی در اندازه قطعات سخت افزاریست که در این محصولات به کار رفته است و از آنجایی که در روزهای اخیر گزارش ها از مذاکرات اپل با شرکت های سازنده قطعات محصولات این کمپانی حکایت دارند، می توان نسبت به رونمایی این دو دستگاه با بدنه ای باریک‌تر امیدوار بود.

 

اگر از علاقه‌مندان به تولیدات ساکنین کوپرتینو باشید حتماً می دانید که اپل اوایل سال جاری میلادی با معرفی مک بوک رتینای 12 اینچی که از تراشه های قدرتمند اینتل بهره می برد، محصولات سری نوت بوک خود را بروزرسانی کرد.

 

برخی تصور می کردند که شرکت اپل به منظور کاهش هزینه ها، تولید محصولات سری مک بوک ایر خود را متوقف کند و لپ تاپ های مک بوک را در کانون توجه خود قرار دهد. اما به نظر می رسد که این تصورات فاصله زیادی تا واقعیت دارند و اپل قصد دارد تا با معرفی این دو محصول جدید باری دیگر علاقه‌مندان به برند خود را در سال 2016 شگفت زده کند.

 

البته هنوز این خبر با واکنشی از سوی اپل همراه نبوده است و باید در قبول آن کمی محتاطانه تر رفتار کرد. البته راه دیگری نیز وجود دارد و آن اینکه تا زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در سال 2016 صبر کرد و دید که اهالی کوپرتینو با چه محصولاتی به روی صحنه خواهند آمد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل