بازی

تریلر رونمایی از Call of Duty: Infinite Warfare پیش از موعد مقرر منتشر شد

تریلر رونمایی از Call of Duty: Infinite Warfare پیش از موعد مقرر منتشر شد

کمپانی اکتیویژن قصد داشت امشب از بازی Call of Duty: Infinite Warfare به صورت رسمی رونمایی کند؛ عنوانی که طی چند روز اخیر شایعات بسیاری درباره آن شنیده میشد و ظاهرا قرار است به همراه نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare در دسترس مخاطبان قرار گیرد. اما به نظر می رسد که یکبار دیگر برنامه های اکتیویژن به خوبی پیش نرفته و تریلر رونمایی از Infinite Warfare در وب سایت Hulu انتشار یافت.

تریلر منتشر شده کیفیت چندان مناسبی ندارد.با توجه به صحنه های مختلف این تریلر شاهد هستیم که بخشهایی از بازی در فضا جریان دارد و گیمر میتواند کنترل وسایلی چون فضا پیما را نیز بر عهده بگیرد.

برای اولین بار در سری بازیهای call of duty داستان بازی در فضا جریان دارد و یک ایستگاه فضایی غول آسا در این تریلر به چشم میخورد.

بنابر اطلاعات قبلی، Call of Duty: Infinite Warfare در قالب دو نسخه معمولی و نسخه Legacy Edition عرضه خواهد شد. گفته می شود که با خرید Legacy Edition می توانید به ورژن Remaster بازی Call of Duty: Modern Warfare هم دسترسی داشته باشید. در هر صورت اگرچه تریلر بازی زودتر از موعد مقرر لو رفته، اما باید دید که اکتیویژن طی لایواستریم امشب خود چه اطلاعات بیشتری با مخاطبان به اشتراک خواهد گذاشت.

انتظار می رود Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ 4 نوامبر (14 آبان) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه شود. همچنین در همایش E3 2016 می توان شاهد انتشار اطلاعات تکمیلی و نمایش بخش هایی از گیم پلی بود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل