افشین

چگونه اپی را که نصفه از اندروید حذف شده و دیگه نصب نمیشه کامل حذف کنم؟

سوال

درود من وقتی می خواستم اپی را از گوشیم حذف کنم در وسط حذف گوشی هنگ کرد و مجبور شدم آن را خاموش و روشن کنم و حالا دیگه آن اپ (مثلا اینستا) در گوشی نصب نمیشه انگار نصفه حذف شده است و هیچ آیکونی از اپ هم در صفحه نیست من این مشکل را در دو گوشی با اندروید های 4.4.4 , 5.1 دارم چگونه می توانم فایل های حذف نشده را حذف و اپ را دوباره نصب کنم؟

مشکلات نرم افزاری و ویندوز 3 سال قبل1 پاسخ759 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    محمد هستم
    شنبه,18 اردیبهشت 1400

    سلام

    وقتتون بخیر

     

    اپلیکیشین تخصصی برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازم.

     

    اپلیکیشین اول: bazinga uninstaller (در گوگل پلی جستجو کنید)

    این اپلیکیشن جزء محبوب ترین ها در دسته بندی «مدیریت برنامه» در گوگل پلی می باشد. آپشن های بسیار زیادی دارد و کار با آن بسیار راحت است. از بازخورد دانلودکنندگان میتوان متوجه شد که این اپلیکیشین در دستگاه های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده است.

     

    اپلیکیشین دوم: SD Maid 

    اپلیکیشینی برای پاک کردن فایل ها و پوشه های اضافی تلفن های همراه اندروید می باشد. این برنامه به صورت تخصصی برای پاکسازی فضای حافظه و افزایش سرعت اندروید، به کار می رود. برای حذف فایل های زائد، دکمه CorpseFinder را بزنید، تا از آنجا به فایل های زائد به جا مانده در تلفن همراه خود، دسترسی پیدا کرده و آنها را حذف کنید.

     

    اپلیکیشین سوم: Revo Uninstaller Mobile

    این برنامه نیز علاوه بر اینکه می تواند فایل های زائد و به جامانده اضافی را پاک کند؛ توانایی حذف برنامه به صورت کامل را دارد.

     

    نکته: اگر استفاده از اپلیکیشین های فوق کارساز نبود، بایستی از اطلاعات تلفن همراه خود بک آپ بگیرید و تلفن همراه خود را ریست فکتوری کنید

     




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین