ایمان میرزائی

بازی Toon Blast

سوال

سلام میخواستم ببینم بازی toon blast میشه سیو کرد وادامشو تو یه گوشی جدید بازی کرد ؟ اگه میشه توصیح بدید چون گوشیمو میخوام عوض کنم میترسم کلا بره از مرحله یک شروع بشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

مشکلات نرم افزاری و ویندوز 3 سال قبل1 پاسخ2672 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    محمد هستم
    یکشنبه,19 اردیبهشت 1400

    سلام

    وقتتون بخیر


    به طور کلی بازی ها و اپلیکیشین های مختلف با روش های متفاوتی قابل ذخیره سازی هستند. برخی از بازی ها در منوی خود راه اتصال به اکانت گوگل را دارند. با اتصال به اکانت گوگل خود می توانید آخرین مرحله ای که در آن قرار گرفته اید را ذخیره کنید. همچنین گفتنی است بسیاری از بازی های آنلاین از قابلیت درون برنامه ای برای ذخیره سازی استفاده می کنند؛ برای مثال شما با ساخت اکانتی که در وب سایت سازنده بازی دارید، می توانید به سیوهای خود به صورت آنلاین و یا از سایر تلفن های همراه دسترسی داشته باشید.

    اگر داخل منوی بازی را با دقت جستجو کرده اید و گزینه ای برای ایجاد و یا ورود به اکانت برای ذخیره سازی مراحل بازی پیدا نکرده اید؛ می توانید از اپلیکیشین Helium (Premium) استفاده نمایید. این اپلیکیشین به صورت تخصصی از برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی تلفن همراه به صورت تکی و یا گروهی بک آپ می گیرد. از بک آپ ایجاد شده می توانید در تلفن همراه دیگری استفاده کنید.

    لینک رسمی اپلیکیشین Helium (Premium) در گوگل پلی:

    play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.backup.license&hl=en




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین