فاطمه سادات سیدی

خرید گوشی سامسونگ یا شیائومی

سوال

سلام وقتتون بخیر میشه لطف کنید بگیین  بین این گوشی ها کدوم مدل بهتره گوشی سامسونگ مدل A02s یا شیائومی ردمی 9 یا سامسونگ مدل a12 کدوم مدل بهتره هستش؟و اینکه گوشی سامسونگ مدل A02s ساخت هند بهتره یا ویتنام؟؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین.......................

مشکلات نرم افزاری و ویندوز 3 سال قبل1 پاسخ417 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    محمد هستم
    یکشنبه,19 اردیبهشت 1400

    سلام

    وقتتون بخیر


    هر سه مدل گوشی نامبرده، میان رده های مناسب برای کارهای سبک به شمار می روند. تفاوت محسوسی در سیستم نرم افزاری و سخت افزاری آن ها وجود ندارد. هر چند برخی از مدل ها به دلیل تبلیغات گسترده تر، برای برخی از مصرف کنندگان نام آشنا هستند اما در عملکرد تفاوت چشمگیری با بقیه مدل های موجود در بازار ندارند. بین مدل های نامبرده، Galaxy A12 گزینه ی بهتری برای خرید و استفاده به شمار می رود. برای مثال این مدل، 2 برابر حافظه ی بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد. همچنین میزان رم این مدل 4 گیگابایت است در حالی که دو مدل دیگر دارای رم 3 گیگابایتی هستند. 

    کشور ویتنام و هند، مونتاژ کننده های محصولات شرکت سامسونگ به شمار می روند. قطعات استفاده شده در محصولاتی که توسط دو کشور مونتاژ می شود یکی هستند. این دو کشور صرفاً وظیفه ی سرهم بندی (مونتاژ) این قطعات را دارند. در نتیجه محصولاتی که با نام این دو کشور و تحت برند سامسونگ تولید می شوند هیچگونه تفاوتی با هم ندارند.




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین