نگين عبدى

پيام مشكوك از ياهو

سوال

از ياهو پيام هايى با عنوان geek دريافت ميكنم فك ميكنم هكر در ضمن ارتباطم با اينترنت مدام قطع ميشه شما ميتونين راهنماييم كنين براى امنييت بيشتر گوشيم چه كار ميتونم بكنم چطورى ميتونم بفهمم كسى گوشى يا كامپيوترم و هك كرده ممنون از پاسخ

مشکلات نرم افزاری و ویندوز 3 سال قبل1 پاسخ374 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    محمد هستم
    شنبه,25 اردیبهشت 1400

    سلام

    وقتتون بخیر


    پیغام هایی که از طرف یاهو در ایمیل خود دریافت میکنید به شکلی هستند که مشخص است خود یاهو آن ها را برای شما ارسال کرده است. البته این حالت ممکن است متناسب با سیاست های یاهو تغییر کرده باشد. به طور کلی هکرها می توانند با جعل عناوین مختلف برای شما ایمیل هایی ارسال کنند و از شما درخواست کنند که کار خاصی انجام دهید. ممکن است از شما بخواهند روی دکمه ای کلیک کنید و یا حتی خود متن نامه حاوی داده هایی مخرب باشد. در نتیجه بهتر است که حتی این ایمیل های مشکوک را باز نکنید و نخوانده حذف کنید. می توانید ایمیل های مشکوک را نیز به یاهو گزارش کنید تا بررسی های لازم را انجام دهند.

    در خصوص امنیت تلفن همراه و کامپیوتر هم بهتر است از نرم افزارهای آنتی ویروس مناسب استفاده کنید. برای مثال، آنتی ویروس نود 32 برای تلفن های همراه و سیستم عامل ویندوز، نرم افزارهای مناسبی ارائه داده است که با خرید آن ها به مدت یک سال یا بیشتر می توانید از خدمات ویروس یابی و ویروس کشی تحت پلتفرم مدنظر استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این نرم افزارها حتما نسخه ی پولی آن را تهیه کنید تا عملیات اسکن و پاکسازی بدون مشکل احتمالی برای شما توسط نرم افزار انجام شود.


    با تشکر و احترام




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین