شوکتی

نمایش روی سایر برنامه های سامسونگ a01کور

سوال

سلام گوشی سامسونگ a01کور وقتی برنامه هایی که نیاز به دسترسی نمایش روی سایر برنامه ها دارن رو باز میکنه اما وقتی میخوام این دسترسیو بدم ارور میده این ویژگی در دسترس نیست این ویژگی غیرفعال شده است چون سرعت تلفنتان را کاهش میدهد میخواستم بدونم چطوری میتونم کاری کنم که دیگ اون ارور رو نده و اجازه بده که بتونم دسترسی بدم میشه؟ و اینکه زبانش فارسیه

مشکلات نرم افزاری و ویندوز 3 سال قبل34 پاسخ18167 بازدید

پاسخ ها (34)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    یکشنبه,2 خرداد 1400

    سلام

    وقتتون بخیر


    برای رفع ارور با عنوان «همپوشانی صفحه نمایش مشاهده شد» یا «Screen Overlay Detected» در دستگاه‌های اندرویدی، مراحل ذیل را دنبال کنید: 


    مرحله 1: غیر فعال کردن قابلیت “Draw Over Other Apps” برای برنامه‌ها 

    توضیحات: ابتدا بایستی این قابلیت را برای اپلیکیشن‌های نصب شده در دستگاه اندرویدی تلفن همراه خود غیر فعال کنید. برای انجام این کار در ابتدا وارد قسمت تنظیمات (Settings) و سپس برنامه ها (Apps) تلفن همراه اندرویدی خود شوید. آیکونی که به شکل چرخ دنده در کنار صفحه است را انتخاب کنید و گزینه ی draw over other apps را لمس کنید. بعد از این کار با لیستی از اپلیکیشن‌ها مواجه خواهید شد. سعی کنید که قابلیت draw over other apps را برای تمام یا اغلب برنامه‌های موجود در این لیست غیر فعال کنید. 


    مرحله 2: غیر فعال کردن قابلیت Side Key Panel یا قابلیت مشابه به آن 

    توضیحات: اکنون وارد قسمت تنظیمات (Settings) تلفن هوشمند خود شوید و گزینه One Handed Operation را انتخاب کنید. برای مثال در گوشی گلکسی نوت 4 در این قسمت گزینه‌ای تحت عنوان Side Key Panel وجود دارد که با فعال بودن آن، احتمال بروز ارور همپوشانی صفحه نمایش (Screen Overlay) به شدت افزایش می‌یابد. بنابراین این گزینه را غیر فعال کنید. در سایر تلفن های همراه اندرویدی هم بایستی به دنبال گزینه مشابه با گزینه Side Key Panel باشید و این قابلیت را غیر فعال کنید. 


    مرحله 3: اپلیکیشن‌های مشکوک را لغو نصب یا حذف کنید 

    توضیحات: در نهایت توصیه می شود که اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های غیرضروری و مشکوک نصب شده در دستگاهتان را حذف و یا لغو نصب کنید. برنامه‌هایی نظیر Trash Cleaner ,opera mini ,Speed booster می‌توانند منجر به بروز ارور همپوشانی صفحه نمایش (Screen Overlay) در تلفن های هوشمند اندرویدی شوند. 


    نکته: با انجام موارد ذکر شده به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد اما متناسب با مدل های مختلف تلفن همراه، این اشکال می تواند از سوی برنامه یا تنظیمات خاصی بر روی گوشی شما اعمال شده باشد. اگر مشکل شما حل نشد می توانید عبارات «همپوشانی صفحه نمایش مشاهده شد» یا «Screen Overlay Detected» را داخل گوگل جستجو کنید و راه های پیشنهادی کاربرانی که با این مشکل برخورد کرده اند را امتحان کنید. 


    با تشکر و احترام


    • Gravatar image
      سه‌شنبه,29 تیر 1400

      من هم گوشیم a01 cor هست و دسترسی غیر فعاله راه حلی هست که بتونم دسترسی بدم؟؟؟


      • Gravatar image
        پنج‌شنبه,31 تیر 1400

        سلام

        وقتتون بخیر

        روش مذکور را امتحان نمایید.

        با تشکر و احترام

    • Gravatar image
      شنبه,11 شهریور 1402

      سلام 

      این روش برای بیشتر برنامه ها جواب میده

      شما برای حل این مشکل باید مراحل زیر رو دنبال کنید

      ۱-برنامه Apk editor pro دان کنید(پیشنهاد میکنم از سایت فارسروید نسخه فارسی رو دان کنید)

      ۲-برنامه مورد نظر خود را از قسمت نصب شده ها و یا فایل های Apk انتخاب کنید

      ۳-از قسمت (ویرایش رایج) دو قسمت آخری را به ۲۱ و ۲۲ تغییر بدهید

      ۴- برنامه رو نصب کنید به احتمال بالا مشکل شما حل شده


    Gravatar image
    عباس م
    شنبه,16 مرداد 1400

    باسلام گوشی من هم همونه ولی  همچین چیزایی تو تنظیمات نداره اگه میشه تصویری بگید


    Gravatar image
    ابوالفضل خانعلی پور
    چهارشنبه,3 شهریور 1400

    لطفاً خواهش می کنم آموزش تصویری بزارین


    Gravatar image
    Amir
    دوشنبه,6 دی 1400

    نیسته اون  چیزایی که شما میگید گوشیم هم A01 core هست چیکار کنم  راه هلی هم هس

     


    Gravatar image
    محمد هستم
    سه‌شنبه,7 دی 1400

    سلام و عرض ادب

    متاسفانه بنده راه حل احتمالی دیگری به ذهنم نمی رسد.

    رم تلفن همراه شما 1 یا 2 گیگابایت است. این مقدار رم برای انجام برخی امور کافی نیست و ارور دریافتی احتمالا برای کمبود رم تلفن همراه شما می باشد.

    موفق باشید


    Gravatar image
    Ha
    سه‌شنبه,2 فروردین 1401

    چرا برای من اینایی ک میگین نداره؟!؟!


    Gravatar image
    سه‌شنبه,2 فروردین 1401

    اینایی ک ب انگلیسی نوشتید نداااارههههه


    • Gravatar image
      پنج‌شنبه,3 فروردین 1402

      سلام گوشی من NokiaC30  است نمایش روی سایر برنامه ها غیر فعال شده هر برنامه که نصب میکنم میگه این ویژه کی به اثر  کاهش سرعت گوشی غیر فعال شده بسیار به مشکل مواجه هستم لطفاً کمکم کنید راهنمای کنید


    Gravatar image
    boys
    دوشنبه,27 تیر 1401

    ملت رو اسکول کرده اینجا انگلیسی نوشته جواب انگلیسی میدی من بلد بودم انگلیسی مینوشتم بعد از اون ترجمه میخواستم انگلیسی جواب میده 


    Gravatar image
    چهارشنبه,10 اسفند 1401

    گوشی من سامسونگ a01 core می گره که این ویژگی در دسترس نیست چون سرعت تلفنتان را کاهش می دهد

    باید چکار کنم میشه بگین لطفاً


    • Gravatar image
      پنج‌شنبه,1 تیر 1402

      سلام

      برخی مدل‌ها و نسخه‌های سیستم‌عامل ممکن است محدودیت‌هایی در دسترسی به نمایش روی سایر برنامه‌ها داشته باشند به خاطر بهینه‌سازی و عملکرد بهتر. احتمالاً این محدودیت بر روی گوشی Samsung A01 Core شما نیز وجود دارد. 

      بهترین راه برای رفع این محدودیت، به روزرسانی نرم‌افزار گوشی شما است. ممکن است سامسونگ در نسخه‌های جدیدتر سیستم‌عامل، این محدودیت را بردارد و شما بتوانید به برنامه‌هایی که نیاز به دسترسی نمایش روی سایر برنامه‌ها دارند، دسترسی بدهید. برای بروزرسانی سیستم‌عامل، می‌توانید به تنظیمات گوشی خود بروید، به قسمت "درباره گوشی" یا "نرم‌افزار" بروید و بررسی کنید که آیا برای گوشی شما بروزرسانی موجود است یا خیر. اگر بروزرسانی موجود است، می‌توانید آن را نصب کنید.

      اگر با بروزرسانی سیستم‌عامل مشکلی وجود نداشته باشد یا بروزرسانی برای گوشی شما در دسترس نباشد، احتمالاً این محدودیت به صورت پایدار در گوشی شما وجود دارد و نیاز به تغییرات بیشتری دارد که برای کاربران عادی قابل انجام نیست. در این صورت، بهتر است با پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرید یا به یک متخصص فنی مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق‌تری درباره این محدودیت و راه‌حل‌های ممکن دریافت کنید.

      متأسفانه من نسخه‌های جدید سیستم‌عامل سامسونگ و وضعیت محدودیت‌ها را ندارم، زیرا مدل‌ها و نسخه‌های مختلف برند سامسونگ ممکن است قابلیت‌ها و محدودیت‌های متفاوتی داشته باشند.


    Gravatar image
    amir mahdi
    چهارشنبه,17 اسفند 1401

    مسخره کردی همچین چیز هایی نیست


    Gravatar image
    حسین حیاتی
    چهارشنبه,17 اسفند 1401

    سلام 

    برای من با گوشی سامسونگ A12 گزینه Apear on top کار کرد. شما با توجه به نسخه اندرویتون میتونید گزینه draw other apps یا appear on tops را در تنظیمات خود جستجو کنید و تیک آن را فعال یا غیر فعال کنید.


    Gravatar image
    دوشنبه,15 خرداد 1402

    سلام 

    من برای چند تا از برنامه ها با این برنامه مشکلم حل شد ولی برای بازی های مود منو مشکلم حل نشد. برید و اموزش با این برنامه یاد بگیرید بعضی از برنامه ها را میاد. گوشی من هم a01 core هست. 


    • Gravatar image
      شنبه,11 شهریور 1402

      سلام من اینو زدم و جواب داد و راه حل دیگری هم پیدا کردم شما میتوانید بروید و برنامه apk edetor دانلود کنید. و انتخاب برنامه در فایل یا انتخاب برنامه در برنامه ها را بزنید و برنامه که دسترسی پنجره شناور را میخواهد بزنید و ایکنی که عکس سکه داره بزنید و پایین بیاید و دوتای اخری را به ترتیب 21 و 22 تغییر دهید و گزینه بالایی را بزنید تا پچ شود و در پایان اینستال را بزنید و میبینید که خطای پنجره شناور برای ان برنامه رفع شده. 


      • Gravatar image
        شنبه,11 شهریور 1402


         اینو دانلود و نصب کنید. 

      • Gravatar image
        شنبه,11 شهریور 1402

        بالایی یا پایینی بزنید و بعد روی برنامه بزنید. 


    Gravatar image
    یکشنبه,28 خرداد 1402

    سلام و ارض ادب گوشی من شیاومی ردمی A1+پلاس هست گوشی من هم مینویسه قسمت نمایش روی سایر برنامه ها این ویژگی غیر فعال شده است چون سرعت تلفنتان را کاهش میدهد چه کار کنم همچین چیز های انگلیسی شما فرستادید امکان نداره 


    • Gravatar image
      پنج‌شنبه,1 تیر 1402

      برای رفع این مشکل، میتوانید مراحل زیر را امتحان کنید:

      1. ابتدا به تنظیمات گوشی خود بروید.

      2. سپس به قسمت "درباره تلفن" یا "درباره دستگاه" بروید.

      3. در این قسمت، به "شماره ساخت" یا "شماره نسخه MIUI" دسترسی پیدا کنید.

      4. سپس به "تنظیمات توسعه" (Developer Options) بروید.

      5. در "تنظیمات توسعه"، به دنبال "مقیاس زمانی برنامه‌ها" (Animator duration scale)، "مقیاس زمانی برنامه‌ها" را پیدا کنید

      6. در بخش "مقیاس زمانی برنامه‌ها"، می‌توانید سه گزینه را مشاهده کنید: ورودی، انتقال و خروجی. به طور پیش فرض، این گزینه‌ها روی "1x" تنظیم شده‌اند.

      7. برای فعال کردن قسمت نمایش روی برنامه‌های دیگر، باید هر سه گزینه را به "0.5x" یا کمتر تغییر دهید.

      8. برای این کار، بر روی هرکدام از گزینه‌ها کلیک کنید و گزینه "0.5x" را انتخاب کنید.

      9. پس از انجام این تغییرات، خارج شوید و تنظیمات را ذخیره کنید.

      10. حالا می‌توانید برنامه‌های دیگر را با قسمت نمایش روی برنامه‌ها فعال کنید و از آن استفاده کنید.

      به هر حال، لطفاً در نظر داشته باشید که امکان وجود تفاوت‌هایی در رابطه با تنظیمات و نامگذاری منوها در نسخه‌های مختلف سیستم عامل MIUI وجود دارد، بنابراین ممکن است مراحل بالا با نسخه شما کاملاً یکسان نباشد.


      • Gravatar image
        سه‌شنبه,6 تیر 1402

        سلام گوشی منم همین آ۱پلاس هستش ولی همچین گزینه های نداره میشه راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم خیلی درگیرشم واقعا امیدوارم راهنماییم کنید تشکر

    Gravatar image
    چهارشنبه,7 تیر 1402

    سلام مرتضی عزیز 

    گوشی Redmi A1 Plus با ویژگی مورد نظر شما که نمایش برنامه‌ها در بالای صفحه است، به طور پیش فرض ارائه نمی‌شود. این ویژگی معمولاً در برخی گوشی‌های Xiaomi واقعی وجود ندارد.


    به هر حال، شما می‌توانید از یک شیوه جایگزین استفاده کنید تا برنامه‌ها را در بالای صفحه خود نمایش دهید. برای این کار، می‌توانید از ویجت‌ها یا لانچرهای شخص ثالث استفاده کنید که این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهند.


    برای مثال، شما می‌توانید از یک لانچر سفارشی مانند Nova Launcher، Apex Launcher یا Action Launcher استفاده کنید. این لانچرها امکاناتی را فراهم می‌کنند که شما می‌توانید نمایش برنامه‌ها را در بالای صفحه فعال کنید. برای استفاده از این لانچرها، ابتدا یکی از آنها را از Google Play دانلود و نصب کنید. سپس آن را به عنوان لانچر پیش‌فرض خود تنظیم کنید. در نهایت، از تنظیمات داخلی لانچر برای فعال کردن نمایش برنامه‌ها در بالای صفحه استفاده کنید.


    امیدوارم این راهنما به شما کمک کند و مشکل شما را حل کند.


    • Gravatar image
      چهارشنبه,7 تیر 1402

      سلام ممنونم ولی نشد بازم چوون وقتی برنامه اسنپو می‌خوام نصبش کنم می‌نویسه نمایش روی سایر برنامه ها وقتی بازش میکنم نوشته این قابلیت دردسترس نیست چون سرعت گوشیتون کم میشه با وجود همون لانچر ها۰ میخواستم ببینم اگر این موضوع حل شدنیه واتساپ یا جایی با شما در ارتباط باشم اگر ک نه باگ گوشیه و درست نمیشه مرجوع کنم گوشیو ممنون از سایت خوبتون



    Gravatar image
    Parsa eghbalpoor
    دوشنبه,12 تیر 1402

    من هم که گوشیم شیائومی ردمی آ 1 پلاس هست فقط مقیاس پویانمایی پنجره و مقیاس پویانمایی انتقالی و مقیاس طول مدت انیماتور داره که روی 1Xتنظیم شده شما نوشتید مقیاس زمانی


    Gravatar image
    salari
    دوشنبه,19 تیر 1402

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید از من تبلت نارتبN281هست

    راهنمایی میکنین؟


    Gravatar image
    salari
    دوشنبه,19 تیر 1402

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید از من تبلت نارتبN281هست

    راهنمایی میکنین؟


    Gravatar image
    salari
    دوشنبه,19 تیر 1402

    اینو میده


    Gravatar image
    شنبه,11 شهریور 1402

    روی برنامه کلید کنید و این علامت سکه بزنید. 


    • Gravatar image
      شنبه,11 شهریور 1402

      بعد از کلید روی سکه شما این صفحه را مشاهده میکنید که در اخر SDK های برنامه را که هرچه هست بر روی 21 و 22 بزارید. 


      • Gravatar image
        شنبه,11 شهریور 1402

        همین طور که میبینید روی 21 22 تنظیم شد و در پایان روی سیو کلید کنید. 

      • Gravatar image
        شنبه,11 شهریور 1402

        در اینجا صبر کنید تا سیو شود. 

      • Gravatar image
        شنبه,11 شهریور 1402

        در پایان روی گزینه REMOVE کلید کنید تا برنامه حذف و روی اینستال بزنید تا نصب شود و در پایان وارد برنامه شوید و دسترسی پنجره شناور داده شده است. 



ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین