Amani

(سخت افزار) ارتقا لپ تاپ

سوال

Cpu:core i7_4510U 2.00GHz
Gpu:GEFORCE 840M
Ram:6G DDR3

Hard=hdd1t

سلام من لپ تاپم مشخصاتش اینه قدیمیم هستش کند شده خواستم ببینم به نظرتون ارزش ارتقا رم و هارد رو داره میخوام هاردشو اس اس دی کنم رمشو تا 16 گیگ ارتقا بدم بعد میخواستم بدونم که اصلا ارزش ارتقا داره سرعتش بهتر میشه یا نه کلا باید عوضش کنم؟لطفا جوابتون رو برام به این ایمیل ارسال کنید Aliamanie84@gmail.com 

سایر مواردسال قبل1 پاسخ173 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    حسین حیاتی
    پنج‌شنبه,18 اسفند 1401

    سلام. با توجه به مشخصاتی که ارائه دادید، ارتقای رم و هارد به صورت اس اس دی می‌تواند بهبود قابل توجهی در عملکرد لپ تاپ شما داشته باشد. با ارتقا رم به 16 گیگابایت، قابلیت اجرای برنامه‌های سنگین‌تر و چند وظیفه‌ای افزایش می‌یابد و با استفاده از هارد اس اس دی به جای هارد دیسک سخت، زمان بالا آمدن ویندوز، نرم‌افزارها و فایل‌ها به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

    اما اگر قصد دارید از نرم‌افزارهای گرافیکی و بازی‌های سنگین استفاده کنید، کارت گرافیک شما به نسبت ضعیف است و نیاز به ارتقا دارد. در این صورت، لپ تاپ جدیدتری با کارت گرافیک قوی‌تر را در نظر بگیرید.

    در کل، ارتقای رم و هارد به اس اس دی می‌تواند بهبود قابل توجهی در عملکرد لپ تاپ شما داشته باشد، اما اگر نیازمندی‌های شما بیشتر از این باشد، لپ تاپ جدیدی با مشخصات قوی‌تر را در نظر بگیرید.

    موفق باشید.




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین