تکنولوژی

اچ پی Elite‌Book 1030 پرمیوم با قیمت ۱۲۴۹ دلار

اچ پی Elite‌Book 1030 پرمیوم با قیمت ۱۲۴۹ دلار


EliteBook 1030 پرمیوم جدیدترین لپ‌تاپ کمپانی اچ پی  با ابعاد صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی و بدنه‌ی کاملا فلزی، طراحی بسیار زیبایی دارد و قیمت آن از ۱۲۴۹ دلار شروع می‌شود.طراحی زیبا و بدنه‌ اش کاملا فلزی است. این لپتاپ تازه  معرفی شده در دو نسخه با صفحه‌نمایش لمسی و کیفیت QHD و معمولی با کیفیت FHD عرضه می‌شود و قیمت آن از ۱۲۴۹ دلار شروع می‌شود.

الایت‌بوک ۱۰۳۰ پرمیوم بدنه‌ای کاملا فلزی دارد که به زیبایی تراش خورده است. حاشیه‌ی اطراف صفحه‌نمایش آن بسیار کم است و تاچ‌پد بزرگی نیز دارد. صفحه‌نمایش آن با لایه‌ی محافظ گوریلا گلس پوشانده شده و به صفحه‌کلید حرفه‌ای ضد آب با نور پس‌زمینه مجهز است. خریداران می‌توانند این لپ‌تاپ زیبا را با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و درایو SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی خریداری کنند. در این لپ‌تاپ از هیچ درایو متحرک یا فنی استفاده نشده و الایت‌بوک جدید به راحتی بدون صدا و البته خنک کار می‌کند. پردازنده‌ی این کامپیوتر همراه نیز از نسل Intel Core M است که بازدهی بالایی را به کاربران نوید می‌دهد. از لحاظ باتری نیز EliteBook 1030 پرمیوم تا ۱۳ ساعت شارژدهی دارد.

سیستم صدای این لپ‌تاپ توسط شرکت Bang & Olufsen تعبیه شده که بوسیله‌ی تقویت‌کننده‌ی HP Clear Sound Amp تقویت می‌شود. در مورد پورت‌های ارتباطی نیز الایت‌بوک ۱۰۳۰ پرمیوم مجهز به دو پورت یو‌اس‌بی ۳ و یک پورت یو‌اس‌بی نوع سی بعلاوه‌ی یک پورت اچ‌دی‌ام‌آی است. دیگر امکانات ارتباطی آن نیز پشتیبانی از WiDi، Miracast و WLAN 802.11ac به همراه بلوتوث نسل ۴.۲ کمبو است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل