پیشگاموبیل:کانسپت بی ام و ۲۰۰۲ هومیج

پیشگاموبیل:کانسپت بی ام و  ۲۰۰۲ هومیج

بی ام و با رونمایی از کانسپت ۲۰۰۲ هومیج در نمایشگاه ویلا دسته ایتالیا همه را شگفت زده ساخت. بی ام و خودروی سریع و آبی خود با لاستیک های  پهن را به مناسبت سالگرد مدل ۲۰۰۲ رونمایی کرده است.

این خودرو در واقع نسخه ای جدید از M2 کوپه  است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید بی ام و ۲۰۰۲ که نشان از آغاز تلاش این خودروسازی به عنوان پرچمدار بخشی از بازار خودرو را دارد. ۲۰۰۲ هومیج در تعطیلات پایان هفته گذشته در نمایشگاه خودروهای کلاسیک کونکورسو الگانزا در ویلا دسته رونمایی شد اما بی ام و در مورد پیشرانه آن اطلاعاتی نداده است.

طراحی آن که با نگاهی به ۲۰۰۲ توربوی دهه هفتاد انجام شده خود را به رخ میکشد. آدریان ون هویدونک معاون ارشد بی ام و گفت : « درست ۵۰ سال پیش آغاز تولید سری ۲۰۰۲ دوران موفقی را برای بی ام وشروع  کرد. آن کوپه کامپکت یکی از خودروهایی بود که این برند را به جایگاهی که اکنون قرار دارد رسانده است. »

نوارهای کروم  که در دور تا دور ۲۰۰۲ قرار گرفته است در هومیج با نوار فیبرکربنی جایگزین شده که از بالای چراغ ها میگذرد و در تمام بدنه ادامه میابد. این نوار فضای منحصر به فردی که با رنگ آبی مسابقه ای  پوشیده شده  را بادو بخش براق در پایین و مات در بالا جدا  میکند. شیشه های کناری نیز مانند M2 کوپه است.

قوس های برآمده بالای چرخ جلو و عقب، با رینگ های ۲۰ اینچی تکمیل میشود که کالیپرهای ترمز طلایی « ام بریک » رو پنهان کرده است. در نمای عقب از یک اسپویلر جداگانه خبری نیست اما بالا بودن لبه صندوق موجب ایجاد نیرو به سمت پایین خواهد شد. پایین سپر نیز چهار خروجی  اگزوز زیبا وجود دارد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل